Coronavirus: AVERTIZAREA Medicilor Privind Medicamentele de Tratare a Infectiei

0

Coronavirus AVERTIZAREA Medicilor Privind Medicamentele Tratare Infectiei

Situatia pandemiei de Coronavirus este atat de grava in Romania incat medicii sunt nevoiti sa ii avertizeze pe romani in legatura cu unele combinatii de medicamente pe care ei le fac, dar care din pacate se pot dovedi a fi extrem de periculoase.

Mai jos cunoscutul doctor Mihai Craiu ii avertizeaza pe romani sa nu combine Azitromicina, sau alte macrolide, cu antihistaminice si Ventolin, eventual hidroxiclorochina, pentru ca aceste combinatii pot avea efecte devastatoare asupra organismului.

“Mesajul medicilor: NU VĂ MAI TRATAȚI SINGURI!!!
Acum când au crescut impresionant de mult pacienții ce au o boală acută (COVID-19 și altele) există o presiune imensă pe sistemul medical românesc. Toate inabilitățile sale ies la suprafață. Toate măsurile nepotrivite se decontează acum.
DAR…
Vă rog din suflet: nu vă mai tratați, singuri, acasă, după rețete “faimoase” care circulă pe net.
Combinația posibil MORTALĂ o iau acum mii de oameni în România, deseori fără niciun consult medical:
Azitromicină sau alt macrolid + Antihistaminice + Ventolin.
Eventual și hidroxiclorochină.
PUTEȚI SĂ MURIȚI DIN CAUZA ACESTUI TRATAMENT dacă îl luați de capul vostru, fără consult medical.
Ce zic protocoalele medicale?
1. Azitromicina poate avea interacțiuni severe cu alte medicamente, crescând toxicitatea cardiacă foarte mult. Prima pe listă e hidroxiclorochina.
2. Se știe că asocierea de Azitromicină cu unele antihistaminice poate crește riscul de aritmie cardiacă prin prelungirea intervalului QTc pe EKG. Poate să apară aritmie și la omul aparent sănatos. Se cheamă torsada vârfurilor această aritmie specială…
3. Ventolinul/salbutamolul poate avea toxicitate cardiacă și produce agitație și tahicardie, chiar și la persoane perfect sănătoase…
Nu vă mai automedicați căci există riscuri mortale!!!
Dr. Mihai Craiu, medic primar pediatrie la Institutul Național pentru Sănătatea Mamei şi Copilului “Alessandrescu-Rusescu””