Iata cum a pregatit Steve Jobs compania Apple pentru scandaluri precum bendgate

  Steve Jobs a construit o companie Apple care este iubita de catre milioane de fani din intreaga lume si acest lucru s-a vazut fara dubiu de-a lungul timpului, creatia sa avand la baza o serie de reguli invatate de catre fostul CEO de-a lungul timpului. Steve Jobs a inteles ca utilizatorii trebuie sa isi iubeasca produsele si compania care le dezvolta, astfel ca a conceput cateva reguli in baza carora compania trebuia sa functioneze in interactiunea cu utilizatorii.

[Steve] wanted every part of the customer experience to strengthen that love — from the advertising and in-store experience to unboxing, enjoying the product and getting support when needed. By doing so, he would ensure that customers would (a) buy more stuff, (b) evangelize to others and (c) stick with Apple when unforeseen problems arise. He understood that such things were inevitable, even for a company like Apple.

  Steve Jobs dorea ca utilizatorii sa fie incantati de materialele publicitare ale Apple, sa aiba o experienta grozava cand cumpara un produs si cand il scot prima oara din cutie, sa il foloseasca cu placere si sa aiba parte de o experienta la fel de buna cand cer ajutor. Steve Jobs credea ca in acest mod va convinge utilizatorii sa cumpere mai multe produse ale Apple, sa isi convinga prietenii sa o faca si sa ierte compania in scandaluri precum bendgate.

  Toate scandalurile de pana acum au demonstrat ca Steve Jobs a avut perfecta dreptate, insa cand scandalurile si problemele se aduna, utilizatorii nu vor mai fi la fel de intelegatori.

3 COMENTARII

  1. “sa aiba parte de o experienta la fel de buna cand cer ajutor”…. Alo,îmi dispare semnalul la iPhone 4! – Fugi ma de aici,nu- l tii bine in mână!!! – Da vorbesc serios! – Na bine mai atunci,hai ca-ti dau si un bunker gratis,numai sa fii printre primii si sa ai reședința in SUA,ca de nu,ghinion! Asta zic si eu experiența buna cand ceri ajutor:-))

  2. Si mie mi se pare ca i-a iesit lui SJ!
    @amfetamin – faptul ca te aburesc (in functie de problema, bineinteles) cand suni la ei asta e politica companiei (dar care companie n-o face?), sunt intrebari la care nu o sa primesti raspuns (sau cel putin nu asa cum te-ai astepta); mai problematic e altceva: cu cat utilizatorii sunt mai intelegatori cu “scaparile” companiei cu atat gradul lor de acuitate scade in ceea ce priveste produsele acesteia.
    Altfel spus e ca o lobotomie aplicata in masa pentru ca, sa fim seriosi, Apple are o “armata” de oameni care se ocupa de marketing (poate chiar mai mare decat cea de ingineri, care dupa cum s-a vazut au cam stat degeaba anul asta), de aceea aterizeaza mereu in picioare. (Sa vedem pana cand?)