Prima Pagina Apple CEO-ul Google vorbește despre disputele cu Steve Jobs privind dezvoltarea de produse...

CEO-ul Google vorbește despre disputele cu Steve Jobs privind dezvoltarea de produse noi

  Larry Page este CEO si co-fondator al companiei Google, iar într-un interviu recent acordat unei publicații americane vorbește despre disputele pe care le-a avut cu Steve Jobs privind dezvoltarea de produse noi. Mai exact, Steve Jobs credea că o focalizare a atenției pe un set mai mic de probleme va ajuta companiile să dezvolte produse mai bune care au un impact mai mare asupra vieților utilizatorilor, în timp ce Page credea că Google trebuie să dezvolte cât mai multe produse în cât mai multe domenii de activitate.

He would always tell me, You’re doing too much stuff. I’d be like, You’re not doing enough stuff. The argument he made to Jobs: “It’s unsatisfying to have all these people, and we have all these billions we should be investing to make people’s lives better. If we just do the same things we did before and don’t do something new, it seems like a crime to me.”

  Larry Page credea că este o mare greșeală ca Apple sau Google să dețină resursele pe care le au și să nu dezvolte produse în segmente noi de piață, dar Steve Jobs avea viziunea lui asupra modului în care trebuie să arate lucrurile. Steve era de părare că orice companie, indiferent cât de mare ar fi ea, poate face doar o sumă de lucruri în același timp, iar extinderea resurselor sale dincolo de limitele normale ar putea da naștere unor produse care nu vor avea succes pe piață, acest lucru fiind dovedit în atâtea rânduri.

But the idealism does not blind him to the problem of his own ambition. “What Steve said is right – you, Larry, can only manage so many things.” If he – and Google – are to win, they will have to beat the odds that have held big companies back in the past, particularly in the tech industry, where few leaders from one generation of technology have made it big in the next.

  Până acum s-a dovedit că viziunea lui Steve Jobs a fost extrem de profitabilă pentru compania Apple, în timp ce Google a adus produse care au un impact major asupra mai multor oameni de pe glob, așa că fiecare mod de gândire în parte și-a găsit un loc bine definit în lumea în care trăim.