Samsung copiaza pana si trucurile de PR ale Apple

scrisoare appleCei care nu au urmarit keynote-ul de deschidere al WWDC 2015 cu prezentarea iOS 9 nu au vazut un moment al lui Tim Cook, care a prezentat o scrisoare primita de catre un jucator de baseball de la colegii sai care tineau “ostatica” o munge de baseball foarte importanta pentru el.

Acea minge a reprezentat pentru jucator al 100-lea home run inregistrat in cariera, iar colegii sai de echipa ar fi fost dispusi sa i-o returneze daca ar fi primit in schimb o multitudine de produse ale companiei Apple, cerinta ajungand in mod miraculos la echipa de PR a celor din Cupertino.

Tim Cook a prezentat povestea si l-a “ajutat” pe jucator sa isi recupereze mingea de baseball, iar totul este mai mult ca sigur o miscare de PR a celor de la Apple si nu o poveste reala, insa adevarul il vom afla, cel mai probabil, in cativa ani.

Pentru ca povestea celor de la Apple a avut destul impact in mediul online, cei de la Samsung au gandit una similara cu jucatori de la aceeasi echipa, o alta minge cu o alta insemnatate fiind tinuta ostatica in schimbul unei multitudini de produse proprii.

scrisoare samsung

Unul dintre jucatorii atat de dornici sa obtina un produs al celor de la Samsung a publicat pe Twitter un plic in ar fi fost “ascunsa” lista de cerinte pentru returnarea mingii, insa desigur ca a facut-o de pe terminalul pe care il foloseste zilnic, un iPhone.

Acum, probabil nu mai mira pe nimeni faptul ca Samsung copiaza o idee a celor de la Apple, insa este din nou penibil pentru cei de la Samsung ca ale lor campanii sa se desfasoare de pe produse ale celor de la Apple.

scrisoare samsung 1