iPhone 7 se plimba intre continente in loc sa fie livrat

iPhone 7 si iPhone 7 Plus ajung greu la clienti si in magazine din cauza problemelor de transport pe care le au cu UPS.

Compania Apple are probleme foarte mari cu livrarile terminalelor iPhone 7 si iPhone 7 Plus catre clienti, iar asta din cauza partenerilor alesi pentru livrarile comenzilor. Conform unui numar mare de utilizatori din SUA, terminalele lor apar ca fiind plimbate intre SUA si Asia de catre cei de la UPS, fara a fi intr-un final livrate.

Orele din sistemele de urmarire a livrarilor pentru coletele iPhone 7 si iPhone 7 Plus afiseaza in mod neobisnuit terminale care sunt transferate intre Asia si SUA in doar cateva ore, lucru fizic imposibil. Cei de la UPS sustin ca probleme de inregistrare a documentatiei de transport, probleme fizice sau meteorologice ingreuneaza livrarile coletelor cu terminale iPhone 7 si iPhone 7 Plus.

Fie ca a fost vorba despre oameni obisnuiti, sau jurnalisti care colaboreaza cu Apple, cam toata lumea a intampinat problemele acestea cu sistemul celor de la UPS. Practic, firma de curierat da de inteles ca terminalele iPhone 7 si iPhone 7 Plus ar fi plimbate aiurea intre continente in loc sa ajunga la casele clientilor.

“My iPhone got stuck in China, was sent to Alaska, sent back to China, and is now in Japan. I called Apple and they noted I am one of several who has called about this issue. I placed my order on September 11th. Original shipping estimate said the 27th to the 29th. This was soon changed to September 19th, and then 20th. Once it was delayed, it said shipping date unknown. Apple said they would look into it and call me back.”

Indiferent de natura acestor probleme, este cat se poate de clar faptul ca pentru lipsa terminalelor iPhone 7 si iPhone 7 Plus din magazine trebuie sa dam vina si pe firmele de curierat. Cei de la Apple trebuie sa transporte cu avionul cantitati foarte mari de terminale intre Asia si SUA sau Europa, insa diverse probleme impiedica livrarea lor.

iphone 7 plimbat continente

https://twitter.com/minton/status/778641582383771650

8 COMENTARII

  1. Nu prea înțeleg cum funcționează sistemul. Eu credeam ca Apple le aduce pe continente dupa care le distribuie regional. Si abia de acolo pleaca prin curier la cumparatori in momentul in care este făcută comanda. Din ce vad in poze, înțeleg ca daca se face comanda in state, telefonul pleaca din China prin curier rapid direct la cumparator? Si cine plătește taxele vamale? Poate înțeleg eu greșit, dar ce vad nu are niciun sens

  2. Toate pleaca din China. Apple contracteaza UPS si DHL sa le livreze cu avioanele in centrele sale, iar de acolo tot curierii astia, sau altii locali, le livreaza mai departe.

  3. Mersi. Dar tot mi se pare ciudat faptul ca telefoanele sunt livrate individual din China direct la cumpărătorul din state. Asta inseamna ca centrele Apple de care zici sunt in china. Daca nu ar fi asa, nu ar avea tracking number cu departure scan din China. Numarul se aloca cand intră pe mâna curierului. Ciudat sistem. In fine…

  4. Dar i7 simplu e peste tot… nevasta l-a primit ieri de la argos uk comanda fiind facuta alaltaieri… argos fiind unul din ultimii retaileri care primesc iphone…

  5. Incearca sa le piarda urma , ca sa evite taxele vamale ! Apoi or sa apara ca fiind livrate din paradisuri fiscale .
    Pe bune – cum sa le livreze individual din China in SUA ? Nu va dati seama ca trebuie platita taxa vamala ?