Vodafone: Problemele cu Achitarea Taxei de Pod pe Autostrada A2

Vodafone a luat o decizie uimitoare in urma problemelor privind achitarea taxei de pod pentru autostrada A2, CNAIR facand anuntul chiar in cursul serii trecute.

Vodafone Problemele Achitarea Taxei Pod Autostrada A2

Vodafone a avut saptamana aceasta probleme cu unii dintre clientii care au dorit sa achite taxa de pod pentru trecerea peste podurile de la Fetesti si Cernavoda, de pe autostrada A2 spre Constanta. Conform celor de la CNAIR, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, unii dintre clientii Vodafone n-au putut plati taxa de pod cand au circulat pe autostrada A2, iar operatorul si-a recunoscut vin si a gasit o rezolvare.

Vodafone a platit contravaloarea taxei de pod pentru autostrada A2 in cazul a 92 de clienti care au fost identificati de catre CNAIR ca trecand prin punctul de plata fara a reusi sa achite contravaloarea taxei prin SMS. De ce nu s-a putut achita prin SMS taxa de pod de pe autostrada A2 nu s-a explicat de catre cei de la Vodafone, insa in urma identificarii masinilor pentr care nu s-a inregistrat plata, operatorul a achitat contravaloarea taxei de trecere.

Vodafone: Problemele cu Achitarea Taxei de Pod pe Autostrada A2

Vodafone n a fost initial acuzata de aceste probleme, presedintele Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, afirmand pe Facebook ca a primit mesaje de la oameni care spun ca plata prin SMS e imposibila, insa unii au crezut ca la Digi Mobil ar fi problema. In realitate, cei de la Vodafone au fost vinotati de imposibilitatea de a plati taxa de pod pe autostrada A2, iar daca ei nu ar fi rezolvat probema, atunci persoanele care n-au platit, ar fi primit amenzi acasa.

“În urma analizării problemelor din reţeaua Vodafone din data de 01.05.2018, s-a constatat că 92 dintre utilizatorii care au dorit să achite prin SMS tariful de trecere a podurilor de la Feteşti şi Cernavodă şi nu au reuşit să facă acest lucru din cauza unor probleme tehnice, nu au mai încercat să apeleze la alt distribuitor. În această situaţie, utilizatorii în cauză erau pasibili de amendă, motiv pentru care CNAIR S.A a identificat şi a activat cele 92 de peaje, iar Vodafone România şi-a asumat achitarea contravalorii lor, fără să mai taxeze clienţii. CNAIR S.A apreciază modul în care VODAFONE ROMANIA a decis să soluționeze această situație dar și promptitudinea de care a dat dovadă acest operator de telefonie mobilă, pentru remedierea problemei apărute în data de 1 mai.”

Vodafone nu a spus si ce se va intampla cu cei care au platit taxa de pod in vreo benzinarie, dar au fost identificati ca trecand fara sa plateasca, lucru complet posibil, din moment ce sistemul CNAIR are uneori probleme cu recunoasterea platilor facute corect prin SMS. Partea buna este ca Vodafone si-a recunoscut totusi vina si a fost de acord sa achite contravaloarea SMS-urilor netrimise, suma in sine nefiind mare, dar gestul conteaza cel mai mult.