UBER este MULT mai PERICULOS decat ti-ai Imaginat Vreodata

UBER este mult mai periculos decat ti-ai imaginat vreodata, compania americana dezvaluind ceea ce se intampla inrealitate in cadrul platformei sale.

0

UBER PERICULOS Imaginat

UBER a publicat recent primul sau raport “de securitate” pentru SUA, iar ceea ce a dezvaluit compania americana a socat foarte multa lume, si ar trebui sa fie un real semnal de alarma pentru cei care vor sa foloseasca platforma de ridesharing. Conform datelor furnizate de catre cei de la UBER, in 2018 au fost omorate 9 persoane de catre soferii cu care calatoreau, 58 au murit in accidente auto, iar 3045 au fost agresate sexual.

UBER sustine ca a desfasurat 1.3 miliarde de curse in cursul anului 2018 in SUA, iar incidentele de mai sus ar reprezenta doar 0.0002% din totalul curselor efectuate, iar daca procentul pare mic, numarul de persoane afectate este totusi foarte mare. 9 persoane omorate in timpul curselor fara a fi implicate intr-un accident rutier este o cifra surprinzator de mare, care ar trebui sa arate cat de multi oameni cu probleme exista in platforma.

UBER este MULT mai PERICULOS decat ti-ai Imaginat Vreodata

UBER are deasemenea o problema foarte mare si cu numarul de persoane care au fost agresate sexual in cadrul curselor facute in SUA, acea cifra de 3045 persoane care au raportat incidente confirmate fiind extrem de importanta. Practic, nivelul de siguranta este unul redus, iar oricine se poate astepta la orice de la un sofer din platforma, iar asta in ciuda masurilor de securitate cu care se tot lauda compania de ceva vreme.

UBER a reusit totusi sa reduca numarul de crime care au avut loc in timpul curselor, de la 10 in 2017 la 9 in 2018, ceea ce este un progres foarte important, o viata salvata contand extrem de mult, in final. Pe de alta parte, este totusi un “joc de noroc” sa comanzi o cursa de la UBER, iar asta pentru ca nu poti sti vreodata cine anume iti vine la comanda si cu ce fel de persoana calatoresti, avand in vedere ca nu prea sunt verificate.

UBER nu difera totusi foarte mult de taximetristii clasici, care pana la urma sunt cam la fel cu soferii din platforma, foarte multi dintre primii ajungand intr-un final sa conduca pentru serviciul de ridesharing pe care il are compania americana acum.