Facebook a Luat Decizia RADICALA care a SUPARAT pe TOATA Lumea

Facebook suparat

Facebook a luat o decizie radicala si extrem de controversata care a suparat foarte multa lume deja, iar asta pentru ca asteptarile privind reteaua de socializare erau cu totul altele. Mai exact, cei de la Facebook au luat decizia de a nu bloca afisarea de reclame pentru promovarea politicienilor in cadrul retelei sale de socializare, si nici nu va bloca promovarea de informatii mincinoase in reclame cumparate de catre partidele politice, si nu numai.

Facebook decide practic sa le permita politicienilor sa promoveze minciuni in cadrul platformei sale de socializare, ceva ce toata lumea a criticat extrem de mult in cazul alegerilor prezidentiale din SUA din 2016, si nu numai. Chiar zilele trecute un vicepresedinte al companiei Facebook a declarat ca reteaua de socializare a avut un rol extrem de important in alegerea lui Donald Trump ca presedinte al SUA, si ca ea nu ar trebui sa fie folosita pentru a-l impiedica sa fie reales in 2020.

Facebook a Luat Decizia RADICALA care a SUPARAT pe TOATA Lumea

Facebook spune ca daca ar fi limitat tipurile de reclame politice pe care le-ar fi afisat in platforma, ar fi cenzurat politicienii, ceea ce, sustine ea, i-ar fi putut aduce procese si investigatii de la autoritati. Cei de la Google deja fac asta, si nu prea multa lume s-a plans de asta, dar totul pentru ca reclamele sincere cu informatii adevarate sunt permise, iar cele cu afirmatii mincinoase sunt respinse, dar Facebook nu vrea sa interzica absolut nimic, promovand dezinformarea.

“Dar Facebook, care poate fi cea mai puternică forță în anunțurile online din campania 2020, spune că nu își va schimba politicile de bază, controversate despre anunțurile politice: va continua să le difuzeze, nu va împiedica politicienii să mintă în reclame. cumpărați pe Facebook și nu va restricționa capacitatea campaniilor de a viza grupuri de alegători cu reclame.”

Facebook a luat o decizie care cu siguranta este pe placul lui Donald Trump, care in 2016 a promovat multe dezinformari pentru a crea dispute in randul americanilor, iar acest lucru l-a ajutat in campania pentru alegerile prezidentiale. Desigur ca in 2020 echipa sa va dori sa mearga pe un drum similar, insa in afara Facebook nu vor mai prea primi ajutor din alte parti, deoarece Google si Amazon nu prea mai permit reclamele care nu au informatii reale.

Facebook isi mentine aceasta decizie peste tot pe glob, iar cum 2020 este an cu doua tipuri de alegeri separate in Romania, va fi extrem de interesant de vazut ce se va intampla si la noi.