UBER: Decizia RADICALA, va Face EXACT ce fac si TAXI-urile

UBER a luat o decizie radicala si va face exact ceea ce fac si taxi-urile, compania americana luand toata lumea prin surprindere cu decizia anuntata.

0

UBER reclame

UBER este in centrul unui anunt care a surprins foarte multa lume, dar care incepe sa transforme compania si mai mult intr-una de taximetrie, iar asta era ceva de asteptat pana la urma. Saptamana trecuta v-am spus ca UBER testeaza posibilitatea de a comanda curse telefonic, la fel ca un taxi, compania dorind sa atraga in acest fel si persoanele in varsta, care nu stiu cum sa foloseasca un telefon mobil si o aplicatie pentru a face cursele.

UBER testeaza acum altceva, mai exact afisarea de reclame pe plafoanele masinilor care se misca prin orasele in care platforma este activa, si asta e ceva ce taxi-urile din SUA fac de foarte multa vreme. Acum ce de la UBER s-au gandit ca ar fi bine sa testeze in cateva orase din SUA afisarea de reclame deasupra masinilor care efectueaza curse in platforma, iar daca totul va avea succes, initiativa va fi extinsa inclusiv la alte orase din tara.

UBER: Decizia RADICALA, va Face EXACT ce fac si TAXI-urile

UBER le va oferi soferilor 300 de dolari pentru a-si monta pe plafoanele masinilor echipamentul care afiseaza reclame, plus inca 100 de dolari pe saptamana pentru minim 20 de ore conduse in trafic. Soferii pot castiga 400 de dolari suplimentari  pe luna separat de cursele zilnice fara a face nimic speciali, iar acesti bani ii pot ajuta sa-si mai amortizeze banii cheltuiti cu activitatea lor, iar sumele vor creste in functie de orele conduse saptamanal.

“Uber a semnat o înțelegere cu compania Ad-Tech de reclame din afara casei pentru a introduce afișaje de anunțuri pe o mie de vehicule în trei orașe până la 1 aprilie. După ce am explorat această idee de mai bine de un an, am realizat că momentul este perfect pentru a lansa această nouă rețea de anunțuri și nu am putea cere un partener mai bun decât Adomni.”

UBER va afisa reclame video, sau statice, de 8 secunde, pe fiecare masina in functie de locatia in care acestea se afla, iar asa compania vrea sa aduca si mai multi bani separat de cursele zilnice. E greu de spus cam cati soferi nu vor dori sa faca bani suplimentari cu reclamele de acest gen, si e mai mult ca sigur ca UBER va avea succes cu programul, soferii dorind cu siguranta sa obtina cat se poate de multi bani in timp ce efectueaza cursele zilnice.

UBER lanseaza initial serviciul in SUA, si va face extrem de multi bani de pe urma sa, probabil cel putin cateva milioane de dolari pe zi doar acolo, insa el va fi extins cu siguranta si in alte zone de pe glob.