Telekom: OFICIAL, ce a LANSAT pentru TOTI Clientii Romani

Telekom a anuntat in mod oficial o lansare foarte importanta pentru toti clientii sai din Romania, iata ce este disponibil incepand din acest moment.

0

Telekom asistent

Telekom a lansat o noua surpriza pentru clientii din toata Romania, si vorbim despre ceva care ar trebui sa vina in ajutorul tuturor, desi ramane de vazut daca in realitate lucrurile vor sta chiar asa, sau nu prea. Cei de la Telekom au anuntat includerea in aplicatia My Telekom a unui nou asistent personal care are numele Tim, acesta fiind gandit pentru a le permite oamenilor sa afle rapid raspunsuri la diverse intrebari pe care le au, totul fara a suna la serviciul de relatii cu clientii.

Telekom inregistreaza zilnic multe apeluri la serviciul de relatii cu clientii, la fel ca orice alta companie din Romania cu milioane de clienti, iar acest chatbot numit Tim are menirea de a mai prelua o parte dintre intrebari. Vorbim despre un robot virtual care are un set de raspunsuri pentru un set predefinit de intrebari, iar romanii care au nevoie de ajutor cu orice fel de probleme, pot folosit acest chatbot din aplicatia My Telekom pentru a afla raspunsuri.

Telekom: OFICIAL, ce a LANSAT pentru TOTI Clientii Romani

Telekom ofera un asemenea sistem in Romania dupa ce alte companii mari au decis sa mai preia o parte din traficul call centerelor cu sisteme de acest gen, care nu au nevoie de mii de persoane care sa monitorizeze problemele clientilor. Tim a ajuns abia acum in aplicatia celor de la Telekom, iar asta fara ca operatorul sa faca prea mult “tam-tam” in jurul acestui asistent virtual menit sa inlocuiasca operatorii din call centerele din Romania.

Tu l-ai cunoscut pe Tim? El este chatbotul a cărui culoare preferată e magenta, care adoră să mănânce MBSO și care te…

Publicată de Telekom Romania pe Miercuri, 26 august 2020

Telekom are totusi pentru Tim doar un set restrans de raspunsuri pentru doar anumite intrebari, astfel ca in unele situatii va fi totusi nevoie de apelarea serviciului de relatii cu clientii pentru a rezolva diverse probleme. Asta desigur ca ii pune pe clienti in postura de a astepta cine stie cate minute la coada pentru a rezolva diversele probleme pe care le au, dar macar exista o optiune de a rezolva lucrurile intr-un mod muilt mai simplu si rapid.

Telekom ofera asistenta prin Tim doar prin interemediul aplicatiei My Telekom, deci nu veti putea folosi asistentul altundeva, asa ca ar fi bine sa o instalati daca aveti nevoie de el in urmatoarea perioada.