Netflix: Vestea PROASTA cu Noi CRESTERI de Preturi in Curand

Netflix are peste 170 de milioane de abonati in intreaga lume, iar pentru ei vin vesti proaste deoarece compania s-ar gandi sa creasca preturile abonamentelor.

netflix recuperari

Netflix ramane cea mai mare platforma de streaming video la cerere si in timpul pandemiei de Coronavirus, cu peste 170 de milioane de abonati in intreaga lume, compania inregistrand o popularitate uriasa in util oamenilor. Din pacate, se pare totusi ca se pregateste o noua crestere de preturi pentru abonamentele celor de la Netflix, iar asta inseamna ca am putea vedea noi plangeri din partea oamenilor, sau chiar renuntari la abonamentele actuale.

Netflix nu a anuntat cresteri de preturi pentru abonati, insa analistii americani se asteapta ca acest lucru sa se intample in viitorul apropiat, afirmatiile facute de catre reprezentantii companiei intr-o conferinta recenta dand asta de inteles. Abonatii din Europa si Orientul Mijlocul ar urma sa fie primii care vor fi “loviti” de aceasta crestere de preturi pentru abonamentele pe care le are Netflix, si am putea vorbi de 1, sau 2, euro adaugati la valoarea ceruta in momentul de fata.

Netflix: Vestea PROASTA cu Noi CRESTERI de Preturi in Curand

Netflix are in Europa preturi relativ apropiate de cele pe care le percepe in SUA, de exemplu, insa o problema mare e ca abonamentele vandute prin App Store si Google Play Store duc doar 70% din valoare la companie, si 30% la Apple si Google. E posibil ca Netflix sa vrea sa compenseze situatia cu o noua crestere de preturi pentru abonamente, trecand destul de multa vreme de la ultima, asa ca nu ar fi surprinzator sa vedem o miscare de acest gen facuta de catre companie.

“După o schimbare de limbă în ceea ce privește prețurile pentru apelul (al doilea trimestru), credem că este posibilă o creștere potențială în aproape jumătatea perioadei. În primul trimestru, Netflix a spus că „nici măcar nu se gândeau la creșterea prețurilor”, în timp ce limbajul Q2 era mai deschis.”

Netflix ar putea castiga intre 500 de milioane si 1 miliard de dolari in plus in fiecare an daca ar creste preturile cu 1/2 dolari per abonament, inclusiv in America de Nord, si cam are toate motivele sa faca acest lucru. Netflix a avut cu siguranta costuri mai mari in perioadele starilor de urgenta in care oamenii au stat acasa si i-au “incins” serverele, asa ca e posibil ca acum sa incerce sa recupereze o parte dintre veniturile pe care nu le-a mai generat intr-o masura similara atunci.

Netflix nu a anuntat nimic oficial in legatura cu o posibila crestere a preturilor pentru abonamentele sale, asa ca ramane de vazut care vor fi in final planurile companiei vis-a-vis de aceasta schimbare importanta, pana la urma.