Planeta Uranus: Misterul ULUITOR Dezvaluit pentru Omenire

Planeta Uranus are un uluitor mister dezvaluit pentru intreaga omenire, iata ce anunt al oamenilor de stiinta a surprins pe toata lumea acum.

Planeta Uranus apa

Planeta Uranus, una dintre cele mai indepartate de Pamant in momentul de fata, inca are unele mistere nedescoperite de catre oamenii de stiinta, si exista interes foarte mare vis-a-vis de deslusirea lor cat mai repede posibil. Oamenii de stiinta vor sa afle daca in cazul lunilor care sunt in orbita pe langa planeta Uranus putem vorbi despre oceane care exista sub suprafata lor, asa cum se intampla si incazul lunilor altor planete importante din sistemul solar.

Planeta Uranus rezida la o distanta foarte mare fata de Pamant, insa oamenii de stiinta sunt de parere ca metoda folosita pana acum pentru a descoperi eventualele oceane de sub suprafata altor luni, pot fi folosite si aici. In cazul situatiei privind planeta Uranuslucrurile sunt chiar usor diferite, iar asta pentru ca descoperirea acelor posibile oceane s-ar putea face mai usor, si asta multumita campului magnetic al planetei, unul care i-a surprins de mult pe cercetatori.

Planeta Uranus: Misterul ULUITOR Dezvaluit pentru Omenire

Planeta Uranus are un camp magnetic puternic, iar lunile sale trec prin el in orbita pe care o au, si daca au oceane sub suprafata, atunci acestea vor fi influentate cu siguranta de energia emisa de catre acest camp. Pe cale de consecinta, acele oceane de sub suprafata lunilor de langa planeta Uranus ar genera deasemenea un camp magnetic indus, insa intensitatea acestuia nu ar fi la fel de mare, dar ar fi detectabil chiar si din spatiul cosmic.

“Dacă există apă lichidă acolo și este puțin sărată ca apa oceanului pe Pământ, atunci poate conduce, ceea ce înseamnă că pot curge curenți în ea. Curentul care curge va genera, la rândul său, propriul său câmp magnetic – un câmp magnetic indus. Un câmp indus ar arăta foarte diferit de câmpul magnetic al planetei și astfel ar putea fi detectat de un magnetometru din apropiere.”

Planeta Uranus ar putea deci sa creeze campuri magnetice pentru lunile sale, iar orice nava spatiala cu un magnetometru ar putea sa il detecteze, si sa il distinga de cel al planetei in sine, pentru a nu fi confundate. Aici vorbim despre o impresionanta descoperire facuta de catre oamenii de stiinta, dar e nevoie ca o nava spatiala sa ajunga langa planeta Uranus, si lunile sale, pentru a le putea observa, si a detecta eventuale campuri magnetice.

Planeta Uranus este atat de departe fata de Pamant incat e greu de spus in ce masura vor mai fi organizate misiuni care sa o viziteze, insa daca s-ar intampla asta, ar exista si metode pentru detectarea apei de sub suprafata.