Planeta Mercur: Descoperire INCREDIBILA ce a ULUIT Omenirea

Planeta Mercur are o descoperire incredibila dezvaluita pentru intreaga omenire, iata ce a fost observat, si ce parea imposibil pentru foarte multa lume.

Planeta Mercur coada

Planeta Mercur este in centrul unei descoperiri incredibile care a uluit intreaga omenire, cercetatorii anuntand-o dupa ce au analizat indeaproape ceea ce se intampla cu cea mai apropiata planeta de soare. Puteti vedea mai jos fenomenul care a generat atat de multa uimire in randul oamenilor din intreaga lume, planeta Mercur fiind vizata de ceva ce parea imposibil, dar in realitate se intampla de foarte multa vreme, doar ca a fost descoperit destul de greu.

Planeta Mercur este singura din sistemul solar care are o “coada”, adica lasa in univers o urma de particule de sodiu pe masura ce se deplaseaza prin sistemul solar, in orbita sa din jurul soarelui. Planeta Mercur seamana cu o cometa cand este prezentata in acest mod, iar “coada” sa are o lungime de milioane de kilometri, plus o culoare portocalie – galbuie, iar asta din cauza compozitiei chimice pe care o lasa in urma pe masura ce se deplaseaza.

Planeta Mercur: Descoperire INCREDIBILA ce a ULUIT Omenirea

Planeta Mercur coada sodiu
FOTO: Caltech.

Planeta Mercur nu are atmosfera, ci un fel de exosfera, deci radiatiile solare, impreuna cu vanturile solare, care lovesc in mod constant planeta, arunca sodiul in univers pe masura ce ea se misca. Radiatiile solare sunt cele care genereaza aceasta “coada”, presiune pusa de catre ele pe planeta Mercur arunca particulele in sistemul solar, si asa se formeaza aceasta urma lunga de milioane de kilometri, care este vizibila inclusiv de pe Pamant, fara un telescop.

Planeta Mercur coada pamant
FOTO: Dr. Sebastian Voltmer

Planeta Mercur are in imaginea de mai sus prezentata aceasta “coada” pe care o puteti vedea formata din cauza fortei soarelui, si e impresionanta marimea pe care o are astfel incat sa fie vizibila de pe Pamant. Aceasta “coada” de sodiu pe care o are planeta Mercureste vizibila permanent din cauza puterii pe care o exercita soarele asupra sa, astfel ca indiferent de situatie, oricine se uita cu atentie la corpul cosmic, poate vedea totul.

Planeta Mercur ramane una dintre cele mai interesante din sistemul solar, si are in continuare mistere care nu au fost descoperite deocamdata, asa ca va fi interesant de vazut ce vom mai afla in viitor.