Planeta Marte: INCREDIBILA Descoperire in PREMIERA pentru Omenire

Planeta Marte este in centrul unei descoperiri incredibile care vine ca o premiera importanta pentru intreaga omenire, iata ce trebuie sa stii.

Planeta Marte deviatie

Planeta Marte este in centrul unei descoperiri incredibile in momentul de fata, oamenii de stiinta reusind sa surprinda comunitatea stiintifica cu aceasta dezvaluire atent monitorizata. Mai exact, uitandu-se foarte atent la ceea ce se intampla pe planeta Marte, oamenii de stiinta au descoperit faptul ca, exact precum Pamantul, aceasta este afectata de efectul Chandler, ceva ce nu a mai fost atribuit vreunei alte planete pana acum.

Planeta Marte este, conform cercetatorilor, afectata de un fenomen din cauza reia ea deviaza de la axa proprie in timp ce se invarte prin univers in orbita sa obisnuita in jurul soarelui. In cazul Pamantului, vorbim despre o deviatie de aproximativ 10 metri o data la 433 de ani, iar dupa 18 ani de monitorizare atenta a datelor furnizate de catre navele spatiale care se afla in orbita pe planeta Marte, iata ca acum stim si care este deviatia sa final.

Planeta Marte: INCREDIBILA Descoperire in PREMIERA pentru Omenire

Planeta Marte are o deviatie de 10 centimetri care este inregistrata la fiecare 200 de zile de rotatie a ei prin sistemul solar, deci vorbim despre un fenomen care se intampla mult mai des decat in cazul Pamantului. Exactitatea cu care se repeta acest fenomen in cazul situatiei privind planeta Marte este ceva complet diferit fata de Pamant, unde efectul se observa la perioade atat de lungi de timp, deci este mult mai dificil de catalogat.

“Fenomenul a devenit cunoscut sub numele de oscilația Chandler și a fost documentat pentru planeta Pământ, care se îndepărtează de axa sa pentru distanțe de până la 30 de picioare, într-un model care se repetă aproximativ la fiecare 433 de zile. Datele cuprindeau efecte gravitaționale asupra navei spațiale, care au dezvăluit că Marte are o oscilație Chandler, deși este mult mai puțin pronunțată decât a Pământului – planeta se îndepărtează la doar patru centimetri de axa sa pe o perioadă de 200 de zile.”

Planeta Marte inregistreaza acest efect Chandler pentru o perioada mult mai lunga de timp decat ar fi “normal”, si acelasi lucru se intampla inclusiv in cazul Pamantului, dar oamenii de stiinta inca nu stiu de ce se intampla asta. Ei speculeaza ca ar fi vorba despre factori externi care afecteaza planeta Marte, dar si Pamantul, insa deocamdata nu au prea multe informatii care sa infirme, sau sa cofirme acest lucru, astfel ca ramane de vazut ce vor putea descoperi.

Planeta Marte va avea mai mult ca sigur acest efect analizat cu mai mare atentie din moment ce el are loc atat de des, si poate ca asa se vor putea descoperi si sursele existentei sale.