Planeta Venus: INCREDIBILA Descoperire ce SURPRINDE Omenirea

Planeta Venus este in centrul unei descoperiri incredibile care a surprins intreaga omenire, iata ce mister i-a uluit pe oamenii de stiinta acum.

Planeta Venus fulger

Planeta Venus ascunde multe mistere pentru intreaga omenire in ciuda faptului ca exista in orbita in jurul sau o nava spatiala care inregistreaza tot timpul inforamtii cu privire la ceea ce se intampla acolo. Aceasta nava spatiala a inregistrat anul trecut ceea ce oamenii de stiinta asteptau sa vada de foarte multa vreme pe planeta Venus, mai exact ceea ce parea a fi un fulger, dar pana acum nu a fost confirmat acest lucru, cercetatorii nestiind exact ce este.

Planeta Venus are aceasta descoperire misterioasa clasificata de catre oamenii de stiinta ca un eveniment dual, mai exact fie este vorba despre un fulger care a fost intr-adevar observat in atmosfera planetei, fie a fost vorba despre un meteorit intrat in atmosfera. Deocamdata nu e foarte clar ce anume s-a intamplat in atmosfera de pe planeta Venus, iar asta in conditiile in care cercetatorii au monitorizat timp de foarte multa vreme planeta de la distanta.

Planeta Venus: INCREDIBILA Descoperire ce SURPRINDE Omenirea

Planeta Venus a avut acest eveniment descoperit de catre camerele speciale ale navei care o orbiteaza, acestea fiind gandite special pentru a observa chiar fulgerele care au loc in atmosferele planetelor. Cel despre care vorbim acum a avut o intensitate de 10 ori mai mare decat cea pe care o vedem pentru fulgerele inregistrate pe Pamant, astfel ca de aici vin neclaritatile cu privire la ceea ce s-a intamplat pe planeta Venus, oamenii de stiinta nestiind cum sa catalogheze situatia.

Planeta Venus a avut acest fulger inregistrat dupa 5 ani de monitorizare a atmosferei sale de catre nava spatiala trimisa acolo de catre oamenii de stiinta, astfel ca nu vorbim tocmai despre ceva usor de detectat. Intrebarile cu privire la natura acestui presupus fulgera inca exista pentru ca oamenii de stiinta asteapta inca un eveniment similar pe planeta Venus pentru a se putea convinge in legatura cu natura sa, si cu ceea ce reprezinta el de fapt pentru corpul cosmic.

Planeta Venus va mai fi monitorizata in continuare de catre nava spatiala care se afla in orbita sa, asa ca ramane de vazut ce anume vor mai putea observa oamenii de stiinta in legatura cu ea.