Planeta Venus: Anunt INCREDIBIL, Cercetatorii Uimiti Complet

Planeta Venus varsta

Planeta Venus este din nou in centrul unei incredibile descoperiri care dezvaluie pentru omenire ceva ce nu era crezut ca fiind posibil, dar care in final este extrem de important pentru viitoarele calatorii in univers. Mai exact, oamenii de stiinta ar fi descoperit chiar recent faptul ca planeta Venus ar fi mai “tanara” decat Marte, ceva ce era crezut ca fiind imposibil, dar iata ca sistemul solar inca mai ascunde surprize majore pentru intreaga omenire acum.

Planeta Venus a avut regiunea Imdr monitorizata de catre agentia spatiala rusa, ROSCOSMOS, iar conform oamenilor de stiinta de acolo, suprafata respectiva ar avea o vechime de doar cateva zeci de mii de ani. Mai mult decat atat, oamenii de stiinta spun ca in acea regiune de pe planeta Venus exista activitate vulcanica, dar si tectonica, foarte intensa, iar asta inseamna deasemenea ca suprafata este deasemenea in plina formare, deci se va schimba in urmatoarele mii de ani.

Planeta Venus: Anunt INCREDIBIL, Cercetatorii Uimiti Complet

Planeta Venus ar fi fost acoperita in totalitate de lava acum 500 de milioane de ani, aceasta racindu-se intre timp pentru ca suprafata actuala sa fie formata cu doar cateva zeci de mii de ani in urma. In contrast direct, Marte ar avea o vechime de miliarde de ani, forma sa actuala fiind inca de pe atunci stabilita, insa planeta Venus a trecut printr-un proces complet diferit si de aceea inca exista activitate vulcanica si tectonica in anumite regiuni ale sale.

“Unele dovezi indirecte sugerează că vulcanii și plăcile tectonice venusiene nu sunt inactive. Analiza datelor de la orbitele care operează în apropiere de Venus, în special, arată că în zonele cu înălțimi vulcanice tinere, vârsta suprafeței poate fi mult mai mică decât cele acceptate în general de 500 de milioane de ani, iar interiorul planetei poate fi activ astăzi.”

Planeta Venus cel putin aproape 1 miliard de ani de existenta, o perioada foarte indelungata in care ceea ce se vede in momentul de fata s-a format printr-un proces extrem de complex, pe care cercetatorii inca incaerca sa-l explice. Desigur ca si activitatea tectonica actuala este de foarte mare interes pentru oamenii de stiinta din intreaga lume, iar asta e perfect normal din moment ce ei inca nu stiu chiar atat de multe despre planeta Venus fara sa ii poata explora suprafata.

Planeta Venus va ramane cu siguranta o sursa de foarte multe explorari in deceniile si secolele urmataore, asa ca ramane sa vedem doar ce anume va mai fi descoperit de catre oamenii de stiinta in viitor.