19 COMENTARII

  1. Inteleg ca esti taximetrist din moment ce activitatea UBER iti afecteaza viata atat de mult, restulde 99.99999999% a populatiei nu simte vreun efect al faptului ca UBER nu plateste direct taxe pe soferi ca angajati, ci pe venituri, iar soferii au firme si PFA-uri.

  2. Uber nu vrea sa se legalizeze , le este frica de concurenta , alte firme ca si ei vor intra pe piața din Ro in momentul in care vor avea lege

  3. clujenii trăiesc in lumea in care nu vor sa fie părtași cu penalii , uber a intrat de mult pe piața si nu vor sa intre in legalitate conform legislației care exista in acest moment ,Clujul este deschis dezvoltării dar respectând legile acestor tari

  4. Si cu pony car sunt probleme la Cluj , nu si-au platit contractul cu RADP pentru parcări , acceptând tot felul de firme de acest gen care nu vor sa-si plătească taxele , prestează servicii fara sa-i recunoască nici o instituție , etc , ne furam căciula singuri , putem face #REZIST la nesfârșit daca nu vedem ceea ce ne afectează direct atât pe noi cat si familiile noastre

  5. Probabil ca in capitala sunt probleme cu unii taximetristi care fac prețuri , masini nepotrivite , soferi nepoliticoși , etc , etc…. dar daca o instituție eliberează mii si mii de autorizații taxi ar trebuii sa aiba si o brigada sau mai multe care sa-i verifice , sa le modifice tariful in funcție de anumiți indici , in capitala din cate stiu majoritatea taxiurilor aparțin unor oameni cu relații sus puse , isi dau masinile la plan gen 200-400 lei la 24h si nu ii mai interesează cine ce si cum lucreaza pe acele masini sau condiția tehnica .

  6. Inteleg ca esti taximetrist din moment ce activitatea UBER iti afecteaza viata atat de mult, restulde 99.99999999% a populatiei nu simte vreun efect al faptului ca UBER nu plateste direct taxe pe soferi ca angajati, ci pe venituri, iar soferii au firme si PFA-uri.

  7. Nu cred ca pot sa răspund la ” cealaltă parte ” dar nici uber sau Taxify nu cred ca sunt soluția , era mai bine daca făceam un uber românesc legal pentru fiecare mare oras in parte , nu sa vina americanii sa ne învețe autostopul pe aplicatie

  8. Si uberul romanesc n-ar fi functionat la fel ? Exista clever taxi, ca alternativa, dar si acolo e cam hit and miss, am patit de cateva ori sa nu-mi accepte nimeni cursele, ceva ce n-am patit la UBER sau Taxify inca.

  9. Nu are importantă daca sunt sau nu taximetrist , nu cred ca trebuie sa fii taximetrist ca sa-ți dai seama ca o firma gen uber este ilegală in România

  10. Șansele de câștig in fata unui colos cum este uber sunt aproape egale cu zero , este greu sa dai in judecată fiecare uber , Taxify sau alte firme foarte mari gen Didi de la chinezi sau Lyft , etc , etc , taximetriștii stiu asta

  11. Uber nu vrea sa se legalizeze , le este frica de concurenta , alte firme ca si ei vor intra pe piața din Ro in momentul in care vor avea lege

  12. Asta numai datorita jegosilor de taximetristi care nu accepta schimbarea si a tribunalelor care nu isi fac treaba corect (imi cer scuze si nu ii includ pe cei maxim 5% care isi fac treaba corect chiar si in sistemul vechi).
    Asa tribunale sa te stergi cu ele undeva. Pana si in Londra unde dejectiile de Black Cab + primar de kkt fac lobby puternic impotriva, UBER a castigat in instanta!

  13. In Londra uber sa adaptat si a devenit maleabil acelor legi si hotărâri de consiliu local de acolo , au o mapa de acte , pe cand la noi au doar permis , asigurare si itp pe masina