Cargus – o poveste cu incompetenta si nesimtire

cargus livrareAcum aproximativ doua saptamani v-am povestit prima mea experienta proasta cu Cargus, sau Urgent Cargus, sau oricum vreti sa numiti ceea ce se vrea a fi o firma de curierat, insa in realitate nu ar trebui sa se numeasca asa.

Atunci va spuneam ca un curier al Cargus a mintit cand a fost nevoit sa imi livreze un colet, raportand ca eu nu as fi fost acasa pentru a primi livrarea, desi in realitate el nici macar nu s-a obosit macar sa ma sune, iar cand l-am intrebat de ce a mintit, desigur ca a continuat sa ofere minciuni in locul adevarului.

Povestea de atunci este doar inceputul unei experiente nefericite cu aceasta companie numita Cargus si spun asta deoarece astazi va vorbesc despre un colet care dupa 11 zile de plimbari intre curierii Cargus si depozitul central din Bucuresti, inca nu a reusit sa-mi fie livrat tot in Bucuresti.

Drumul coletului a inceput in 23 noiembrie cand o firma i-a initiat livrarea catre prietena mea, insa intrarea sa in gaura neagra numita firma de curiarat Cargus i-ar putea fi si sfarsitul, asta deoarece in 11 zile niciun curier nu s-a obosit sa dea in telefon sa  ne spuna ceva in legatura cu livrarea sa.

cargus minciuni livrare colet

Dupa cum puteti vedea in imaginea de mai sus, livrarea coletului a fost reprogramata de 5 ori fara ca expeditorul sau destinatarul sa ceara asta si fara ca vreun telefon sa fie dat de cineva de la Cargus pentru a oferi vreo informatie in legatura cu statusul coletului.

Incercand sa dau astazi de locatia coletului, operatorul telefonic Cargus, Ana Ungureanu, m-a pus pe drumuri degeaba dupa un curier care nu avea coletul in masina, acesta fiind de fapt stationat in centrul principal al Cargus din Soseaua Tunari din Bucuresti.

In ciuda plangerilor facute la echipa de suport a Cargus, cerintele de livrare au ajuns in aceeasi gaura neagra precum coletul, iar operatorul Georgiana Voinea de la departamentul de reclamatii Cargus a oferit la fel de mult ajutor precum sistemul de verificare al AWB-urilor, recitand scuze si promisiuni desarte.

spaga colet cargus

Problema mea nu este unica, nici pe departe, iar asta am observat atat pe pagina de Facebook a Cargus, cat si in articolul precedent sau intr-o postare publicata ieri, cel mai trist comentariu fiind al unei persoane care sustine ca un curier Cargus i-a cerut bacsis pentru a-i livra un colet.

In acest conditii, stau si ma intreb de ce oare un om normal sau o firma serioasa ar apela vreodata in viata asta la compania Urgent Cargus pentru a livra un colet? Cu toata caldura va recomand sa evitati Urgent Cargus pentru livrari si sa folositi chiar pana si Posta Romana pentru ca sunt convins ca pana si ei ar fi facut livrarea mai repede.

Sper ca dupa un sfarsit de an rusinos, Urgent Cargus sa inceapa 2016 cu o echipa de management capabila sa extermine incompetenta si nesimtirea.

UPDATE: Mai jos aveti reactia oficiala a celor de la Cargus la acest articol si sesizarile facute de catre mine.

Va rugam sa acceptati scuzele noastre in ceea ce priveste intarzierea cu care a fost livrat coletul destinat sotiei dumneavoastra, doamna xxxxxx xxxxxx. In urma rezultatelor cercetarii interne, au fost dispuse actiuni corective impotriva tuturor celor implicati in procesul de livrare a pachetului respectiv.

Chiar daca traversam o perioada mai aglomerata, va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a putea livra fiecare pachet la timp, iar impactul unor situatii exceptionale sa nu se rasfranga asupra clientilor nostri.

Speram sa intelegeti ca ne dorim la fel de mult ca si dumneavoastra, sa eliminam orice fel de neplaceri care pot aparea pe parcursul oricarei livrari. Va rugam sa luati in considerare faptul ca nu ne-am dorit pentru nici o clipa sa intarziem livrarea, iar daca am facut acest lucru in mod involuntar, speram ca masurile aplicate sa elimine aceste intarzieri pe viitor.

Pentru orice alte informatii, echipa Urgent Cargus ramane in continuare la dispozitia dumneavoastra

Cu deosebit respect,

62 COMENTARII

  1. Ai avut tu parte de ele, ca de exemplu eu nu. Ajunge in fata blocului si ma suna sa ies sa iau coletul. Fără sa ma anunțe,bă fraiere, vezi ca …

  2. Săptămana trecută am greșit conținutul unui colet. Am sunat seara la ei, după 20 Min de așteptare s-a închis linia telefonică. A doua zi la ora 8 am sunat si după câteva minute de așteptare am reușit sa vorbesc la relații clienți si am cerut anularea expedierii coletului. Mi-au confirmat ca a fost anulat si se va întoarce la mine. Bineînțeles ca acest lucru nu s-a întâmplat si coletul a ajuns la destinatar. Paguba aproape 1000 lei. Următoarea zi, adică sâmbăta trecută am sunat la ei încotinuu de la 9 pana la 13 si nu mi-a răspuns nimeni la call center.

  3. Aceasi problema am avut-o si eu cu FAN CURIER. Colet plecat din TM joi, ajuns in Buc vineri la ora 11 si astazi mi-a fost livrat (dupa o saptamana). Si am sunat la ei, am facut sesizari, am cerut nr de inregistrare la sesizari dar nimic…curierul a raportat ca nu a fost nimeni la destinatie, dar nu a dat nici un telefon macar…alti nesimtiti

  4. Parerea mea este ca cea mai buna e posta romana. Cu curierul te complic… vine la tine acasa, nu esti acasa dupai iti trimite coletul la sediul lor. La sediu is niste inutili care plimba o matura dintr-o parte in alta si daca il intrebi ceva pe unul te trimite la celelat si tot asa… Daca nu e ceva ffffff urgent nu merita curierul, parerea mea

  5. Aceeași problema au toți curgerii de la noi: li se rupe și nu au de cine sa își facă griji!
    P.S.: Stiți ce fac acum? Se roagă sa ninga puțin ca sa aibă motivul întârzierilor.

  6. Eu am avut probleme cu Fan Courier. Au intarziat livrarea coletului 2 zile fara sa primesc un telefon de la nimeni. Am facut reclamatie prin e-mail reprezentatilor directi de la anumite departamente care tin de livrarea coletelor (sunt afisate adresele pe site,daca le cauti cu atentie) si in ziua urmatoare am primit si coletul si un mail de la un sef de departament prin care ma instiinta ca angajatul a fost sanctionat disciplinar…

  7. Ar trebui să îți lase o înștiințare tipizată în cutia poștală: “la ora x am fost la adresa y, dar parchetul nu a fost livrat din motivele m, n, p, sau q”.

  8. Amaratule crezi ca daca scrii pe cosmelia asta pe care intra vreo 50 de oameni pe zi (in zilele mai bune evident) impresionezi pe cineva…??? ai luat si tu un gunoi de 2 bani si tot cersesti atentie pe care oricum nu o vei primi stai linistit. poate ca să faci pe cocosul potent in fata a ceea ce numesti prietena ta :-)) stii tu bine de ce nu l-ai primit fraiere !!!

  9. VladA cred ca esti cel mai prost din curtea scolii,evident si dupa forumul asta . Asa ca marsh in pwla lu zaone sau chiar si a noastra 🙂

  10. Mai vladut, retardat cu 1 clasa ca tramvaiul, de ce trebuie tu sa ne superi azi. Si asa e urat afara, mai vii si tu cu claxoane, bata-te foamea. Incearca si tu sa ajungi unde a ajuns omul asta si iti dau eu voie sa il faci fraier cu pene. Dar pana una alta numara-ti penele tale de pe spate

  11. @VladA: Reactia ta agresiva arata ca lucrezi la firma vizata. Mitocania sugereaza faptul ca Zaone are dreptate. Eu am cumparat un telefon de la Zaone, si prin urmare ma pot pronunta in ceea ce il priveste: punctual, serios, parolist. Vlad, ai avea ce invata, desi imi imaginez ca ai trecut de varsta la care ai avut sansa asta.

  12. Inca ceva: Zaone, ca si Cargus, ofera servicii publicului. Banuiesc ca are profit infinit mai mic decat firma in cauza. Cu toate acestea, este evidenta stradania lui de a face ca serviciul pe care il ofera sa fie din ce in ce mai bun. Si asta ar fi un examplu de urmat. Ca sa inchei, personal nu am avut probleme cu Cargus, ori alta firma de curierat.

  13. Folosesc regulat Cargus in Pitesti si e mai mult decat bun. M-a ajutat curierul cu caratul unei piese de mobilier ( retur IKEA) 7 etaje. Alt cartier, tot Pitesti alta persoana de la Cargus, tot la fel de draguta.
    Ei bine in Bucuresti nu sunt deloc OK astia de la Cargus. Au angajati unu mai nesimtit decat altul. Ma sunase unu cu o comanda de la Flanco, i-am spus ca nu o mai doresc si radea ca inaptu in telefon… n-am inteles de ce

  14. Sunt de tot rahatul. Eu trebuia sa primesc un colet in valoare de 200 de lei si ei mi-au cerut suma de 295 de lei . Intr-un final am rezolvat dar coletul mi-a sosit dupa 8 zile

  15. Am avut și eu neplăceri din astea..pot spune ca la mai multe firme de curierat,la urgent curier am trimis un tv led valoare 650 ron cu ramburs bineînțeles iar curierul a spus ca nu încasează ca la el nu prevede cu ramburs ;)) Mă suna cumpărătorul si-mi cere un cont sa-ti pună banii ca dementul ăla nu-l ia.Cu cargus doua pachete trimise în locații diferite unu la Iași și unu la Cluj au ajuns după 7 și respectiv 9 zile,am sunat la ei (Cargus )și mi-au trimis pachetele înapoi fără a plăti taxe de transport și cu toate acestea nu recomand posta română.Trimet cu prioripost (Serviciul de posta rapida al postei romane) nu-l suna pe client ca nu avea curierul minute;)))) La Medgidia nu a avut mașină sa se deplaseze la adresă.Sunt probleme peste tot la cam toate serviciile firmelor de curierat dar!!! asta e.Succes

  16. Foarte tare ! Cred ca depinde si de curier, firma, samd. In Arad am fost sunat de curierul de la FanCourier si mi-a spus sa ma duc 2 strazi mai incolo sa ma intilnesc cu el sa-mi dea pachetul, ca e grabit si nu are timp sa ajunga la mine… I-am FUTUT MORTII plus altele si i-am spus ce inseamna LIVRARE LA DOMICILIU !!! (eu stau la bloc la et 2). Rezolvat instant si de atunci totul merge ca pe roate. Am apelat la varianta cioban clasic românesc, dar citeodata trebuie. Cred ca are frisoane cind vede adresa mea. Nu toti sint baieti rai, plata e cum e, dar nimeni nu ii obliga sa faca asta. Eu platesc si vreau pachetul ACASA !!! Mai mult nu stiu si nici nu ma intereseaza. Cind mai ai probleme, du-te la firma si calca-l pe cap pe curier si/sau pe sef ! Tipic românesc ! ?

  17. exact! din experienta personala toate coletele care le-am trimis in Bucuresti au ajuns dupa 3-4 zile , in schimb aici in Craiova nu am avut deloc probleme cu ei.

  18. Mari probleme cu urgent cargus. Mi-am cumparat ceva de pe emag si este defect si trebuie sa il returnez bineinteles. Din 23 noiembrie sun si fac comenzi online si inca nu a venit nimeni sa ridice coletul. Ba mai mult am prins curierul la usa si nu a vrut sa ridice coletul pe considerente ca trebuie sa fac comanda sa il poata ridica. Inclusiv awb am pus pe cutie si nu a vrut sa il ridice. Paguba: 750 ron.

  19. Asa este,pana si in ziua de azi ei livreaza coletele de acum o
    saptamana,eu la firma la care lucrez are contract cu ei si mai tot timpul am probleme,in curand îi vom schimba!

  20. Asta depinde de om, am pățit și eu sa zică ca nu m-a găsit acasă, să-mi lase o hârtie în poștă, motivând ca n-am fost acasă, cu toate ca eram. Și asta s-a întâmplat în Franța. Adevărat e și faptul ca asta s-a întâmplat de 2 ori din vreo 40-50.
    As mai adaugă și faptul ca, e greu să-ți controlezi ca șef toți subalternii atunci când ai de ordinul zecilor.

  21. Eu am o comanda de pe 20.11 la flanco care trebuia sa vina prin fan courier, la telefon nu raspunde nici unul nici altul, niste nesimtiti!

  22. Sa înțeleg ca expresia “FUTUT MORȚII” se poate folosi in posturile de aici… Curios. Aveam impresia ca ” The One” este un tip cu principii care tine la o exprimare decenta, daca nu elevata in comentariile de aici.

  23. Orice firma care vinde sau va cumpara in România va fi educata in stilul românesc si anume cumpărați același produs care il folositi sau l-ati folosit in străinătate si ve-ti vedea ca nu are nici o treaba cu produsul din străinătate începând de la săpun, șampon , cafea si unde nu se pot îndoi produsele prețurile sunt mari gen produsele Apple si sa nu vorbim ca multe produse electronice sunt făcute pentru estul Europei.
    Suntem o groapa de gunoi care înghițim orice produs , acelasi produs in multe tari din Europa nu este acceptat.
    INCA NU AM SCĂPAT DE DINOZAURII COMUNIȘTI CARE INCA NE MAI EDUCA IN STILUL LOR.
    In orice țara civilizata daca se face reclamație la protecția consumatorului firma de curierat este închisă instantaneu, la noi nu se poate pt ca este asociat nuștiu ce parlamentar sau cine o fi care suge bunăstarea acestei nații.

  24. Salutere tuturor!
    Am citit toate comentariile existente si vreau sa mentionez ca sunt un curier al unei firme subcontractoare Cargus.
    De-a lungul timpului m-am confruntat cu fel de fel de clienți si vreau sa menționez ca in orice firma de curierat vor exista hoti care au impresia ca sunt destepti si nu sunt prinsi, insa destinatarul nu o sa fie pagubit niciodata, i se va livra produsul cu intarzierea datorata cercetarilor interne.
    Ce nu inteleg unii clienti este faptul ca noi suntem curieri nu telefoniste. Nu plecam din depozit cu 3 clienti si nu ii sunam cu 1-2 ore inainte. Sa facem un calcul simplu: durata medie a unui apel este de 2 minute, durata medie de livrare a unui colet este de 8 minute, noi plecam din depozit la 9:30 cu cca 80 clienti, ajungem in zonele de livrare in 30-60min. Si acum sa facem un calcul ca si cum am suna toti clientii: 2+8=10min 10×80=800min 800min= ~13h. Concluzia: nu am avea timp de livrari.
    Nu vreau sa fiu inteles gresit insa am vrut sa explic 2 aspecte care nu mi s-ai parut pertinente si sper ca puteti face un exercitiu de imaginatie sa sa va puneti in pielea unui curier.
    Cat despre aspecte legate de intarziere , curieri prost educati, aspect neplacut al curierului, mincinosi etc, vreau sa expun de ce Cargus nu o sa aiba o echipa de profesionisti. Cargus lucreaza cu subcontractori platiti foarte prost iar ei la randul lor trebuie sa plateasca curierii angajati si restul cheltuielilor. Reclamatiile sunt luate in serios dar daca ai avut ghinionul sa ai arondat un curier angajat la o firma a celor din conducere nu o sa se intample nimic. Eu daca avizam din burta nu apucam sa scot de atatea ori acel colet la livrare ca zburam din Cargus.
    Ma doare cand vad asemenea comentarii, sunt constient ca sunt reale si imi pare rau cand stiu cat ma stradui la mine pe zona sa fie treaba facuta corect si clientii multumiti sau macar lamuriti.

  25. Intradevar obligativitatea unui curier este de a se prezenta la adresa nu sa te contacteze telefonic dar daca clientul nu este gasit trebuie anuntat cumva. Ps. Anumiti curieri nu o fac si nu ma refer la o firma asta tine strict de om si cat de profesionist este in ceea ce face

  26. @Gheorghe:
    Eu nu cred ca o singura mașina are de livrat , ridicat in ziua respectiva 80 de adrese in Bucuresti. ( dacă poti sa dovedești te cred altfel sunt niște calcule aiurea )
    Eu ca angajat cu siguranța as suna fiecare persoana unde trebuie sa livrez coletul sau să il ridic înainte de a pleca din depozit si as anunța ca între orele X foi fi sa livrez , ridic coletul si in felul asta m-as asigura că persoana respectiva este acasă si o găsesc cu siguranța la adresa. @Gheorge : poti sa ne scri despre șpagă rămasă de pe o zi de munca mai bine.

  27. ba au cumva. tot managementul DHL l’a inlocuit pe cel Cargus initial. de atunci Cargus e in cadere libera… la DHL se impuiasera cele mai urate exemplare umane.

  28. Șpaga unui curier care livrează in jur de 50 adrese in Bucuresti într-o zi de munca e in jur de 100-300 RON pe zi si in condițiile astea nu au timp sa sune si sa anunțe destinatarul pentru ca sunt ocupati cu furatul din colete. Poate sa ne explice angajații de mai sus cum stă treaba si sa nu se mai victimizeze si sa ne explice ce salarii mizere au.
    In Polonia exista curieri mult mai ieftini decat in România si nu exista problemele astea.

  29. mi-e greu sa cred ca pt un client ciufulut sau nesatisfacut(in general)o sa inchida o companie de nivel national…….am senzatia si amaraciunea totodata ca prea va credeti”cetateni europeni” ca in reclama………mai finut cu pianu’ pe scari……

  30. n-ai inteles :rugati-va voi clientii sa nu ninga daca va mai vreti colete pana la pasti,ca altfel o sa va miscati funduletele dupa noi pe traseu…..am experienta anilor trecuti cand nu era atat balamuc cu black friday……deci mult succes!

  31. Cu firma Urgent-Cargus am dorit sa livrez catre un client un horn de inox.
    La momentul respectiv le-am intrebat daca pot sa livreze, daca este in regula.
    Au acceptat expeditia , la client a ajuns in halul in care vedeti si dvs – turtit – lovit – desi este din INOX.
    Vinovatul…..suntem noi!!! Nu am ambalat corespunzator coletul….dar atunci de ce l-au acceptat la preluare sa il transporte?

    In batjocura ne-au oferit 50 euro despagubire la un horn care are o valoare de 5x mai mare, desi sunt un client care plateste factura 1000-2000 RON pe luna de 2 ani de zile.

    NU RECOMAND URGENT CARGUS DE NICI UN CHIP !!!!!!!!!!!!!

  32. Am un colet cumparat de BF, nu foarte mic, ce trebuia sa vina deja miercurea trecuta si nimeni nu mi l-a oferit pana acum. E in depozitul din Timisoara, venit din Craiova. Culmea e ca din Craiova a venit in o noapte, in Timisoara de la depozit la adresa n-a ajuns in nici macar o saptamana.

    Am fost la ei la depozit si nici ei nu stiau unde e. Nici n-a fost preluat de catre curier.

  33. Ma mira patania ta,eu am o parere buna de cei de la Cargus.Au fost amabili mereu,acum depinde…nu toti au norocul asta.Nici cu Fan Curier nu am avut probleme….Urat ca se intampla asa ceva.

  34. Eu am o comanda la Orange, plasata pe 9 decembrie si nici pana in ziua de azi nu a ajuns la mine. Curier? Evident, Cargus! Din data de 11 decembrie, ora 01:30, cand coletul apare ca stationat in depozit Bucuresti, nu s-a mai intamplat nimic! (destinatia, Rm. Valcea). Am incercat sa iau legatura cu ei si nu au stiut ce sa imi spuna. Cei de la Orange au facut niste sesizari la care astept raspuns cu mentiunea ca aceasta firma de curierat ar fi cam aglomerata. Mai am de asteptat nitel! EVITATI CARGUS!!!

  35. Sunt foarte dezamăgită de serviciile Cargus.
    Comanda plasată de către mine pe eMag pe data de 08.12.2015 a ajuns la 14.12.2015 datorită serviciilor Urgent Cargus.
    Pe data de 14.12.2015 am stat toată după-masă acasă și l-am așteptat, când după ora 17:00 l-am sunat ce se întămplă cu comanda mea, curierul zice că el trebuie să se întoarcă la depozit nu mai are timp. Eu trebuia să fug după el la capătul străzii ca să primesc coletul. Îi era mai ușor să scrie Destinatar negăsit la domiciliu decât să se urce pe etajul III.

  36. Acceasi problema o am si eu in Iasi. Am comandat de pe orange pe 12 decembrie si nici astazi nu am primit nimic dupa n telefoane.

  37. Acesti indivizi mi-au trimis sms sa astept curierul in intervalul orar 11-17 in data de x si cu cateva minute inainte de ora 17, mi-au propus livrarea coletului fara factura fiscala, invocand motive halucinante, precum incapacitatea firmei de curierat de a le emite. Ar fi trebuit sa sun la numarul unic pus la dispozitia publicului de catre ANAF si sa fac reclamatie din prima.

    In schimb, am refuzat si am cazut de acord cu reprezentantul CARGUS asupra livrarii coletului, cu factura fiscala emisa la zi in ziua lucratoare umratoare…Nu s-a efectuat livrarea, si nici in ziua ce a urmat. In schimb, s-a mintit cu nerusinare si s-au publicat informatii eronate in statusul de expeditie conform carora ar fi avut loc mai multe incercari de livrare, iar numerele de telefon pentru departamentul pentru relatii cu clientii sunt in permanenta indisponibile..

    Aceasta firma opereaza nonsalant in ilegalitate, cu o nesimtire si un tupeu iesit din comun, cu zero respect fata de clienti fie ca acestia sunt persoane fizice sau juridice si nu e nici pe departe prima abatere…

    Este inacceptabil asa ceva…Dincolo de nenumaratele plangeri la ANPC, de ce nu se iau masuri, ma intreb si de ce mai exista incompetentii astia dubiosi pe piata?

  38. A fost prima oara in viata mea cand am facut o livrare de colet. Trebuia sa trimit o banda de alergare de la Giurgiu la Pitesti. Sun de foarte multe ori si la nr. de Bucuresti si la nr. de provincie, pana cand prin robotul care imi spune sa astept sa fiu preluata de un operator. La cele doua apeluri la care am trecut de robot, dupa 14-17 minute s-a inchis apelul.
    Am facut comanda pe site, la ei, am bifat plata transport si colet la destinatar. Ajunge curierul sa ridice coletul, cere plata transport. Ii explic ca eu am bifat sa fie la destinatar, el imi da inainte ca el asta a primit din centru, asta face. Nu a existat niciun AWB, nici la mine, nici la curier. Eu am primit pe mail comanda ca a fost inregistrat, cu un numar de ordine care era inexistent la ei in sistem (imi spune curierul ca si colegii din centru au incercat sa scoata awb pt comanda asta si sistemul a zis ca e inexistent).
    Incerc iar sa sun la centru, sa lamuresc plata, nu preia nimeni niciun apel. Sun curierul pe mobil, sa spuna celor de la centru sa ma sune ei, ca eu nu pot prinde loc (asa de ocupati sunt cu apelurile) sa vorbesc cu cineva. Raspuns? Nu se poate.
    I-am bagat elegant in mamele lor si am facut comanda telefonica la fan courier. In 10 minute de la apel, curierul se prezenta sa ia coletul, iar livrarea a decurs fara nicio problema. Deci, da, eu nu o sa mai apelez la cargus; mai bine car in spate orice colet as avea, pe jos.

  39. citeam articolul tau care l-am gasit pe google dupa ce eram curios sa vad cine mai lucreaza cu o astfel de companie. De 5 zile astept un produs care sta in magazia lor si nu m-a sunat nimeni, iar eu n-am putut suna deloc caci nu raspunde nimeni la telefonul acela. Mai mult am fost chiar la unul din depozitele lor si am intalnit o coada de vreo 30 de oameni, unde am stat cam 30 de minute fara sa se miste nimic, si cand m-am enervat si am plecat la ghiseu sa vad ce se intampla, acolo nu mai era nimeni, cica singura persoana care lucra era in cautarea unui colet. Am plecat imediat, dar nu inainte de a face o poza magaziei, credeti-ma ca nu exista rafturi, nu exista ordine in gestionare, deci nu e de mirare. Am acuzat in reclamatiile mele mult si pe eMag care inca aleg sa lucreze cu aceasta companie, de fapt nici eMag nu mai e ce era, si uite asa, rechinii de pe piata continue sa injoseasca clientul care nu se poate apara absolut deloc prin protectia consumatorului. Va rog, NU MAI FOLOSITI “URGENT” CARGUS, este singura lupta pe care o putem duce cu o astfel de nesimtire.

  40. Mda… eu de prin 2013-2014 nu prea ma mai bazez pe curieri, prefer sa ma duc personal sa ridic produsele mai micute si, obligatoriu, produsele fragile. Daaaaarrrr…

    Ghici ce? Daca nu platesti cu cardul la plasarea comenzii si alegi plata la livrare, curierul va da de tine fara niciun fel de probleme, singura conditie sa fii dispus sa umbli cu suma exacta la tine. Este singura varianta decenta daca nu vrei sa te stresezi cu livrarile. Nu am putut folosi aceasta metoda cand am comandat online pe site-uri din afara si desi am facut cumparaturi in perioadele mai linistite m-am lovit de aceeasi problema.

    DIn cate imi dau eu seama si cei din afara se lovesc de probleme similare. Se incearca impingerea clientilor catre livrari platite “premium”, dar sincer sa fiu nu stiu daca este o solutie sau daca ar fi normal sa acceptam genul asta de santaj. Parerea mea este ca trebuie reclamati retailerii online la ANPC pentru fiecare problema pe care o ai cu livrarile (ai facut plata la ei, nu la curier, pentru curieri nu tu esti clientul, ci magazinul de la care tu ai cumparat).