Planeta Jupiter. VIDEO INCREDIBIL cu Impactul unui ASTEROID

Planeta Jupiter. Un video incredibil cu impactul unui asteroid a fost publicat si a uimit intregul internet, iata momentul in care are loc coliziunea.

Planeta Jupiter VIDEO INCREDIBIL cu Impactul unui ASTEROID

Planeta Jupiter. Un clip video incredibil cu momentul in care un asteroid se loveste de cea mai mare planeta din galaxia noastra a fost publicat zilele trecute si ne arata pentru prima oara un asemenea tip de impact. Desigur ca de planeta Jupiter s-au lovit foarte multi asteroizi de-a lungul timpului, insa aceasta este prima oara cand vedem o inregistrare de acest gen, care ne demonstreaza totodata si cat de departe este corpul ceresc de noi.

Planeta Jupiter. Avand in vedere distanta foarte mare intre Pamant si aceasta planeta, inregistrarea ne arata doar o sclipire, insa acolo a avut loc un impact puternic si o explozie care sigur a lasat in crater urias. Imaginile n-au fost inregistrate de catre cercetatori, ci de catre un fotograf care urmarea planeta Jupiter de la distanta cu un telescop puternic, astfel ca din punct de vedere stiintific nu exista vreo explicatie a vreunor experti.

Planeta Jupiter. VIDEO INCREDIBIL cu Impactul unui ASTEROID

Planeta Jupiter. Teoriile din spatele acestui eveniment spun ca fie ar fi vorba despre un meteorit care ar fi intrat in atmosfera si ar fi explodat, fie ca ar fi vorba despre un asteroid care s-a lovit efectiv de suprafata. Avand in vedere ca nu exista informatii de la NASA, sau alte agentii spatiale americane privind ceea ce s-a intamplat in aceasta situatie pe planeta Jupiter, nu ne ramane decat sa credem, sau nu, ceea ce spune internetul.

Planeta Jupiter. Sclipirea a fost vizibila timp de doar cateva secunde, iar evenimentele de acest gen nu sunt chiar atat de rare precum ati putea crede, ele intamplandu-se destul de des acolo. Inclusiv in atmosfera Pamantului intra meteoriti care se dezintegreaza in atmosfera, insa in acest caz se pare ca pe planeta Jupiter vorbim despre ceva ce ar fi mai complex de atat, si e surprinzator sa vedem un asemenea eveniment.

Planeta Jupiter. Avand in vedere cat de multa lume urmareste planeta, la fel ca multe altele, nu e exclus sa mai vedem clipuri video de acest gen si in viitor.