NASA: Anunt INCREDIBIL privind METEORITII si Viata in Univers

NASA a facut un anunt incredibil privind meteoritii care au lovit Pamantul, si privind existenta vietii in universul in care traim cu totii acum.

nasa meteoriti viata univers

NASA este agentia spatiala care monitorizeaza cei mai multi asteroizi si meteoriti care se indreapta spre Pamant, sau se deplaseaza prin galaxia noastra, insa anuntul de acum vine pentru cei care au lovit deja planeta cu mult timp in urma. Dupa o analiza atenta a meteoritilor care au lovit deja Pamantul, cei de la NASA au ajuns la concluzia ca unele dintre rocile care au ajuns pe suprafata planetei noastre ar fi avut zahar in compozitia lor, ceea ce este complet neobisnuit.

NASA sustine ca prezenta zaharului pe meteoriti este o dovada clara a faptului ca ei provin din medii care pot sustine viata, ceea ce da peste cap foarte multe dintre teoriile care au aparut pana acum cu privire la univers. NASA a analizat trei meteoriti care au ajuns pe Pamant in diverse perioace, cel mai recent in 1969, dar care au vechimi de miliarde de ani, insa se pare ca pe toti au descoperit zaharuri in diverse forme, ceea ce sugereaza ca ei vin de undeva de unde exista, sau a existat, viata.

NASA foloseste meteoritii pentru a confirma ca exista viata in univers

NASA a folosit si o noua metoda de extractie a acestor zaharuri, apa si acidul clorhidric fiind folosite pentru prima oara, iar rezultatele au fost cele pe care cercetatorii agentiei spatiale americane le asteptau de multa vreme. NASA a descoperit compusi chimici care exista si in corpurile noastre, si care ajuta la crearea de proteine in corpul uman, cercetatorii ramanand uimiti ca molecule atat de fragile pot fi transportate pe meteoriti pe distante incredibil de mari.

“Este remarcabil faptul că o moleculă atât de fragilă ca riboza ar putea fi detectată într-un astfel de material antic. Cercetarea oferă primele dovezi directe ale ribozei în spațiu și livrarea zahărului pe Pământ. Zahărul extraterestru ar fi putut contribui la formarea ARN pe Pământul prebiotic, ceea ce a dus la originea vieții. ARN a coordonat mecanismul vieții înainte de ADN.”

NASA a descoperit pe acesti meteoriti un compus chimic numit riboza, aceasta existand in acidul riboncleic din corpurile oamenilor, iar in baza acestei descoperiri s-a ajuns la concluzia ca ARN, RNA in engleza, ar fi existat inainte ADN-ului. Cercetatorii de la NASA cred ca ARN a stat la baza dezvoltarii ADN-ului in univers, iar asta pentru ca moleculele ARN au capacitati mai mari de a se reproduce fara ajutorul altor molecule, explicatiile in sine fiind complexe.

NASA nu stie de unde au venit meteoritii care au fost analizati de catre cercetatorii sai, insa descoperirea este una extrem de importanta, iar acesta ar putea fi un punct de plecare pentru confirmarea existentei vietii in univers.