Planeta Mercur: Cercetatorii ULUIESC Lumea cu un nou Anunt

Planeta Mercur are un anunt uluitor facut de catre cercetatorii care abia acum au reusit sa faca o descoperire uimitoare cu privire la corpul cosmic.

Planeta Mercur viata

Planeta Mercur revine in atentia noastra astazi dupa ce noi informatii privind-o au aparut de la cercetatorii care au ramas uluiti de ceea ce au reusit sa descopere dupa foarte multa analiza si cercetare. In 1974 nava spatiala Mariner 10 a celor de la NASA a reusit sa surprinda fotografii cu suprafata de pe planeta Mercur, iar ele au aratat ca o parte dintre aceasta este crapata si are foarte multe cratere, insa pana recent nimeni nu a stiut ce anume a stat la baza lor.

Planeta Mercur, conform unor teorii recente a cercetatorilor, ar fi avut aceste crapaturi de sub suprafata formate de catre diverse elemente volatile care si-ar schimba starea din solida in lichida, sub suprafata. Practic, ar putea fi vorba despre apa care in momentul in care ingheata se extinde si crapa suprafata de pe planeta Mercur, iar dupa cum v-am spus acum mai bine de o saptamana, exista cratere acolo cu temperaturi de minus cateva sute de grade Celsius.

Planeta Mercur: Cercetatorii ULUIESC Lumea cu un nou Anunt

Planeta Mercur ar fi avut acele crapaturi formate de-a lungul timpului pentru a ramane ceea ce s-a vazut in 1974, iar teoria cercetatorilor e una interesanta pentru planeta care se afla atat de aproape de soare. Pana acum s-a crezut ca un impact puternic al unui asteroid cu planeta Mercur si cutremurele de pe ea au generat crapaturile de pe suprafata, insa imagini inregistrate intre 2011 si 2015 de NASA au dezvaluit ca lucrurile pot fi diferite.

“O cheie a descoperirii a fost constatarea faptului că dezvoltarea terenurilor haotice a persistat până acum aproximativ 1,8 miliarde de ani, la 2 miliarde de ani de la formarea bazinului Caloris. Poate că aceste materiale au fost volatile și au fost transportate și s-ar fi putut condensa în alte părți ale planetei sau poate au fost eliminate în întregime de pe planetă de vânturile solare.”

Planeta Mercur are in aceasta teorie noua sustinuta ideea de materiale volatile de sub suprafata sa, acestea extinzandu-se pentru a permite desprinderea unor bucati din suprafata sa dispara in spatiu. Daca e vorba de apa, atunci cercetatorii spun ca pe planeta Mercur ar fi putut exista viata, probabil intr-o forma microbiologica, iar asta pentru ca apropierea sa de soare face extrem de dificila sustinerea vietuii pentru o perioada lunga de timp.

Planeta Mercur nu va avea confirmata teoria prea curand din cauza faptului ca se afla atat de aproape de soare, si atat de departe de Pamant, asa ca pana una-alta, ramanem doar cu aceste teorii si nimic mai mult.