Planeta Jupiter: NASA UIMESTE cu o Descoperire in Premiera

Planeta Jupiter are parte de o descoperire uimitoare in premiera, cei de la NASA luand pe toata lumea prin surprindere cu ceea ce au anuntat astazi.

Planeta Jupiter atomi

Planeta Jupiter reuseste din nou sa uimeasca lumea intreaga dupa ce o noua descoperire facuta in premiera ne arata secretele care inca se mai ascund acolo, si NASA incearca din rasputeri sa le descopere. Mai exact, cei de la NASA au anuntat ca au descoperit pe planeta Jupiter ceea ce ei considera a fi un “atom neutru energetic”, iar pentru aceasta planeta vorbim despre o premiera cu care agentia spatiala americana se lauda in momentul de fata.

Planeta Jupiter a avut acest tip de atom descoperit de catre sonda Juno, care se afla in orbita planetei de ceva vreme, iar NASA a incercat sa descopere cat mai mult din tot ceea ce nu e vizibil de pe Pamant. Acasta descoperite nu vine totusi singura, iar asta pentru ca planeta Jupiter nu e singura pentru care s-a descoperit un asemenea atom, el fiind prezent deasemenea inclusiv pe lunile Europa, sau Io, deci americanii au reusit sa demonstreze ceva ce parea imposibil.

Planeta Jupiter: NASA UIMESTE cu o Descoperire in Premiera

Planeta Jupiter ar avea acesto atomi produs din cauza proceselor magnetosferice dinamic inregistrate acolo, iar sonda Juno a facut aceasta descoperire dupa foarte multi ani de cand este in orbita planetei. Pentru cei de la NASA vorbim despre o premiera care deschide calea pentru si mai multe descoperiri importante pe care ei le pot face pentru planeta Jupiter, insa totul depinde si de cat de usor va putea fi detectat totul de sonda Juno a americanilor.

“În magnetosferele planetare, particulele energetice încărcate singure, prinse de câmpul magnetic al planetei, pot fura electroni din atomii de gaz rece și pot fi neutralizați. Acești atomi neutri acum energetici (ENAs), care nu mai sunt limitați de câmpul magnetic, pot călători în afara sistemului asemănător fotonilor care lasă un cuptor încins. Observăm și facem diferenta între semnături ENA distincte de gazele neutre care ocupă orbita lui Io (departe de Io însăși), orbita Europei (departe de Europa) și de Jupiter în sine.”

Planeta Jupiter este ca mai mare din sistemul nostru solar, iar pentru NASA a fost o sursa de interes din cauza sistemului atmosferic extrem de complex si neobisnuit, complet diferit fata de cel de pe Pamant. In aceasta idee, sonda Juno a fost folosita pentru a cauta multe dintre misterele care se ascund la o distanta atat de mare in raport cu Pamantul, si mai mult ca sigur inca mai exista foarte multe de descoperit, iar cercetatorii se uita cu atentie la toate imaginile.

Planeta Jupiter este deasemenea vizibila intr-un format foarte interesant in aceasta perioada pe cer, asa ca uitati-va cu mare atentie pentru ca o veti vedea in unele pozitii in care nu ati mai vazut-o pana recent.