Planeta Mercur: INCREDIBILA Descoperire, ce NU Parea Posibil

Planeta Mercur este in centrul unei descoperiri foarte importante care nu parea posibila, iata ce a fost observat de catre cei de la NASA in univers.

Planeta Mercur stea

Planeta Mercur este cea mai apropiata fata de soare in momentul de fata, distanta foarte mica in raport cu steaua din centrul sistemului solar facand suprafata sa imposibil de vizitat, si viata, teoretic, imposibil de sustinut. Planeta Mercur sta aproape de soare, insa exista planete care stau si mai aproape de stelele pe care le orbiteaza, iar un asemenea exemplu descoperit de catre NASA este planeta K2-141b, una care e si mai aproape de steaua sa.

Planeta Mercur nu are oceane de lava incinsa, si o suprafata care firbe, la propriu, dar acea planeta se afla in exact aceasta situatie in momentul de fata din cauza apropierii extrem de mari in raport cu steaua pe care o orbiteaza. Asta inseamna ca acolo n-ar trebui sa poata supravietui absolut nimic, ceea ce ar trebui sa fie valabil inclusiv pentru planeta Mercur, desi sub suprafata sa e posibil sa existe viata, indiferent sub ce forma s-ar afla ea acolo in acest moment.

Planeta Mercur: INCREDIBILA Descoperire, ce NU Parea Posibil

Planeta Mercur se afla la o distanta considerabila in raport cu soarele astfel incat suprafata sa nu este atat de puternic iradiata si incalzita de catre stea, dar asta nu inseamna ca lucrurile stau bine acolo. O nava trimisa recent de catre japonezi urmeaza sa analizeze indeaproape felul in care se desfasoara viata pe planeta Mercur, insa e de asteptat ca descoperirile lor sa indice lipsa oricaror semne de viata, si imposibilitatea de a trimite un robot pe suprafata.

“Într-un nou studiu anunțat pe 3 noiembrie 2020, o echipă internațională de cercetători a descris o planetă diferită de oricare din sistemul nostru solar. Exoplaneta de dimensiunea Pământului – numită K2-141b – este o lume fierbinte de lavă pe de o parte, dar extrem de rece pe de altă parte. Are un ocean magmatic, o atmosferă de vapori de rocă și vânturi supersonice.”

Planeta Mercur nu e extrem de aproape de soare, insa Venus e si mai departe, iar in cazul sau e imposibila trimiterea unor roboti care sa se plimbe in siguranta pe suprafata sa pentru a inregistra date si a le trimite pe Pamant. E foarte clar faptul ca inclusiv pe planeta Mercur se intampla fix acelasi lucru, doar ca intr-o formula mult mai grava, care face imposibila analizarea sa de oriunde altundeva decat din atmosfera, acolo unde navele nu sunt distruse.

Planeta Mercur va ramane in continuare cu foarte multe secrete in ciuda faptului ca va fi vizitata in curand de catre nava spatiala a japonezilor, asa ca ramane doar sa vedem ce fel de surprize vor mai putea descoperi.