Planeta Pluto: INCREDIBILA Descoperire ce Parea IMPOSIBILA

Planeta Pluto este in centrul unei incredibile descoperiri ce parea complet imposibila pana acum, iata ce a fost dezvaluit de catre oamenii de stiinta.

Planeta Pluto exoplaneta

Planeta Pluto este in centrul atentiei astazi dupa ce o descoperire incredibila, care parea complet imposibila, a fost dezvaluita de catre oamenii de stiinta, si ridica foarte multe semne de intrebare pentru intreaga omenire. Mai exact, desi se cretea ca planeta Pluto ar fi ultima din sistemul solar, se pare ca ar mai exista inca una, o asa-numita “planeta noua”, care ar fi cea mai indepartata fata de soare, si nu ar fi in orbita stelei din sistemul nostru solar.

Planeta Pluto era vazuta pana acum ca fiind ultima planeta din sistemul solar, dar aceasta descoperita recent nu provine din sistemul solar, ci dintr-unul apropiat, unul binar, insa orbita sa mare e cea care o aduce in al nostru. Mai exact, aceasta “planeta noua”, care ar fi indepartata de planeta Pluto ar avea o orbita de 15.000 de ani in jurul stelelor din sistemul solar in care s-ar fi format, ea trecand si prin al nostru la diverse intervale de timp, conform cercetatorilor.

Planeta Pluto: INCREDIBILA Descoperire ce Parea IMPOSIBILA

Planeta Pluto nu este mare in dimensiuni, dar exoplaneta de la marginea sistemului solar ar fi de 11 ori mai mare decat Jupiter, si s-ar afla la 336 de ani-lumina fata de Pamant, o distanta considerabila, chiar si pentru univers. Mai interesant este ca acesta planeta aflata la o relavita apropiere de planeta Pluto are si o orbita foarte mult inclinata in comparatie cu cea a stelelor care in a caror orbita este, iar asta are la baza modul in care s-a format de la inceput.

“Săptămâna aceasta, descoperirea unei exoplanete masive la 336 de ani lumină distanță, una care este de 11 ori masa Jupiterului, reînnoiește interesul pentru găsirea Planetei Nouă și ar putea oferi câteva indicii pentru descoperirea ei. Exoplaneta orbitează în jurul stelelor sale gazdă (da, asta este plural – este un sistem de stele binare) o dată la 15.000 de ani umani. Prin urmare, stă, de asemenea, extrem de departe de stelele sale gemene gazdă, de 730 de ori distanța dintre Pământ și soare. Aceasta este de aproximativ 18 ori mai departe decât Pluto este de la soarele nostru.”

Planeta Pluto este extrem de greu de cercetat indeaproape de catre oamenii de stiinta din cauza distantei foarte mari in raport cu Pamantul, iar in cazul acestei stele vorbim despre o situatie destul de similara, din pacate. Ea se afla la o distanta chiar mai mare fata de Pamant, astfel ca se vor cunoaste mai putine despre ea decat despre planeta Pluto, si nimic nu se va schimba pre acurand, cel putin pana cand telescoapele vor evolua mai serios.

Planeta Pluto va fi vizitata la un moment dat de catre noi nave spatiale, insa acest proces este dificil de pregatit, si va dura pana cand vor fi initiate aceste misiuni de catre oamenii de stiinta.