ING Bank: IMPORTANT Anunt, SCHIMBAREA pentru TOTI Clientii

ING Bank are un foarte important anunt pentru clientii din toata Romania, iata ce schimbare majora a fost facuta, si cat de mult conteaza acum.

ING Bank formular

ING Bank a facut o noua schimbare importanta pentru toti clientii sai din toata Romania, una despre care ar fi bine sa stii chiar acum pentru ca aduce un foarte mare beneficiu pentru a te putea bucura in totalitate de serviciile sale. Cei de la ING Bank au schimbat modul in care le permit romanilor sa se bucure de serviciile sale, astfel ca ofera optiunea de activare a accesului la platforma HomeBank chiar si fara a merge intr-una dintre sucursalele sale.

ING Bank a facut aceasta schimbare din cauza pandemiei de Coronavirus, iar asta pentru ca vrea sa aduca mai putini clienti in sucursalele sale doar pentru a rezolva o problema de acest gen pentru a avea acces la serviciile sale. ING Bank nu este singura banca de la care vedem decizii de acest gen in aceasta perioada, mai toate bancile luand decizia de a oferi posibilitatea de a rezolva online, sau telefonic anumite probleme, in loc sa mai mearga in sucursalele sale.

ING Bank: IMPORTANT Anunt, SCHIMBAREA pentru TOTI Clientii

ING Bank formular activare HomeBank

ING Bank le cere clientilor sa completeze un formular de pe website-ul sau pentru a initia procedura de activare a HomeBank de la distanta, acesta fiind doar primul pas in intregul proces pe care-l impune banca. Dupa completarea acelui formular, clientii trebuie sa-si verifice email-urile pentru a vedea daca au primit vreun mesaj de la ING Bank cu privire la initierea procedurii de activare a accesului la platforma, si din acel punct lucrurile merg mai departe.

ING Bank spune ca prin email va trimite informatiile necesare pentru ca activarea accesului la HomeBank sa fie posibil totul fiind facut si prin trimiterea unui cod prin SMS catre clientii care au cerut activarea. Procesul in sine necesita si stabilirea unei parole care sa fie folosita de catre clientii ING Bank pentru accesarea contului, astfel ca vorbim despre un proces destul de complex, dar care le permite clientilor sa aiba acces la platforma fara probleme.

ING Bank ofera aceasta optiune de activare a accesului la HomeBank de la distanta pentru toti cei care nu au inca un cont activ, astfel ca optiunea nu e oferita pentru cine are nevoie de ea chiar acum.