Planeta Saturn: Descoperirea Incredibila Anuntata Omenirii

Planeta Saturn simetrie

Planeta Saturn este din nou in centrul unei descoperiri impresionante care ne arata din nou cat de multe inca mai avem de invatat in legatura cu acest corp cosmic aflat la mare distanta de Pamant. Mai exact, oamenii de stiinta au reusit sa descopere faptul ca sub norii care exista pe planeta Saturn, sau chiar pe Jupiter, ar putea avea loc furtuni cu ploaie din heliu, nu apa, ci heliu, ceva ce pe Pamant ar genera probleme extrem de mari pentru omenire.

Planeta Saturn ar avea hidrogen metalic lichid care ar contribui la ploile de heliu care acopera suprafata sa, conform oamenilor de stiinta, insa desigur ca aceasta este doar o presupunere. Avand in vedere ca pana acum nimeni nu a reusit sa trimita o nava spatiala dincolo de atmosfera de pe planeta Saturn, sau chiar de pe Jupiter, nimeni nu stie 100% sigur daca aceste teorii sunt adevarate, sau doar pura fictiune, ceea ce ridica multe semne de intrebare.

Planeta Saturn: Descoperirea Incredibila Anuntata Omenirii

Planeta Saturn ar avea in atmosfera sa o presiune de aproximativ 40.000 de ori mai mare decat cea din atmosfera de pe Pamant, iar cercetatorii au fost nevoiti sa o reproduca, impreuna cu alte conditii de acolo. Stim sigur ca una dintre navele spatiale ale NASA, care a fost trimisa in atmosfera de pe planeta Saturn, a fost complet distrusa, deci e destul de clar ca exista acolo conditii incredibil de neprietenoase chiar si pentru navele spatiale care au fost trimise de pe Pamant.

“Experimentele noastre sugerează că adânc în interiorul lui Jupiter și Saturn, picăturile de heliu cad printr-o mare masivă de hidrogen metalic lichid. Acesta este un lucru destul de uimitor la care să te gândești data viitoare când te uiți la Jupiter pe cerul nopții. Această lucrare ne va ajuta să înțelegem mai bine natura și evoluția lui Jupiter, ceea ce este deosebit de important deoarece Jupiter a fost mult timp considerat a fi oarecum un colector de gunoi spațial – protejând planeta noastră în sistemul solar.”

Planeta Saturn acoperita de o ploaie de heliu ar fi un mediu imposibil pentru sustinerea vietii, cel putin asa cum o stim noi, dar poate ca acolo exista alte forme de viata. Deocamdata nimeni nu stie foarte clar ce se ascunde pe suprafata de pe planeta Saturn, sau dincolo de atmosfera in care a fost distrusa nava spatiala trimisa de catre cei de la NASA, astfel ca inca mai exista foarte multe secrete care ar trebui sa fie descoperite de catre cercetatori.

Planeta Saturn este monitorizata de la distanta de catre oamenii de stiinta, fara a se sti cand anume ar putea fi oferite infomatii clare uc privire la ce ar trebui sa observe omenirea acolo.