Planeta Jupiter: ULUITOARE Descoperire care Uimeste Complet

Planeta Jupiter migrare

Planeta Jupiter este in centrul unei descoperiri incredibile care uimeste in totalitate, iar asta in conditiile in care vorbim despre ceva ce a fost vazut in premiera de catre oamenii de stiinta si ar putea schimba multe despre ceea ce stiam pana acum. Oamenii de stiinta au observat in centura de obiecte cosmice de langa planeta Jupiter doua noi obiecte cosmice despre care nu au stiut mai nimic pana in momentul de fata si care nu pareau sa aiba ce cauta acolo.

Planeta Jupiter este cea mai mare din sistemul nostru solar, iar dimensiunile sale foarte mare aduna in orbita sa diverse obiecte cosmice care se misca prin sistemul solar, iar oamenii de stiinta au descoperit doua noi care pareau sa nu aiba ce cauta acolo. Mai exact, doua obiecte in centura de asteroizi de langa planeta Jupiter sunt mai “rosii” decat celelalte detectate pana acum si decat cele care apar in mod normal acolo, oamenii de stiinta fiind de parere ca ele au venit de altundeva.

Planeta Jupiter: ULUITOARE Descoperire care Uimeste Complet

Planeta Jupiter ar fi atras in centura sa de asteroizi doua obiecte care in mod normal s-ar fi aflat in apropiere de Neptun, insa oamenii de stiinta sunt de parere ca ele au migrat candva in ultimele milioane de ani pentru a ajunge in pozitia in care se afla acum. Oamenii de stiinta spun ca aceste obiecte sunt mai “rosii” decat celelalte detectate in apropiere de planeta Jupiter din cauza modului in care acestea sunt vazute prin telescoapele omenirii.

“Doi asteroizi extrem de roșii ai centurii principale, 203 Pompeja și 269 Justitia, au fost identificați din observațiile spectroscopice combinate vizibile și în infraroșu apropiat colectate la Infra-red Telescope Facility (IRTF) și la Seoul National University Astronomical Observatory (SAO). Acești doi asteroizi au o pantă spectrală mai roșie decât orice alt corp de tip D, care sunt cele mai roșii obiecte din centura de asteroizi și similare cu obiectele din clasa RR și IR găsite în sistemul solar exterior printre obiectele trans-neptuniene (TNO) și Centauri.”

Planeta Jupiter ar avea o parte dintre asteroizii care se afla intre ea si Jupiter proveniti din centura de asteroizi care se afla langa Neptun, diverse teorii spunand acest lucru de-a lungul timpului, iar acum vedem ceea ce par a fi noi dovezi ale acestui lucru. Daca informatiile se dovedesc a fi adevarate, atunci vorbim despre descoperiri impresionante pe care oamenii de stiinta le fac in legatura cu planeta Jupiter, dar este de asteptat sa vina si altele de la ei.

Planeta Jupiter ar putea avea foarte multe dintre obiectele din centura sa de asteroizi provenite de langa Neptun, insa deocamdata oamenii de stiinta inca mai descopera, incetul cu incetul, obiecte noi.