ENGIE: Măsurile Importante Anunțate, ce Trebuie să Știe Toți Clienții

ENGIE durata

ENGIE, unul dintre principalii furnizori de gaze naturale și energie electrică din țară, informează clienții săi despre lucrările programate de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice, care vor avea loc în perioada 1 – 22 ianuarie 2024. Această acțiune face parte din angajamentul continuu al companiei pentru îmbunătățirea experienței clienților și eficientizarea serviciilor oferite.

ENGIE spune că pe durata lucrărilor, se vor înregistra limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, iar anumite funcționalități online nu vor fi accesibile. Cu toate acestea, ENGIE Romania asigură clienții că furnizarea de gaze naturale, energie electrică și serviciile tehnice nu vor fi afectate de aceste operațiuni.

Pentru a asigura continuitatea și calitatea serviciilor, ENGIE Romania pune la dispoziție alternative de contact: centrele de relații cu clienții și Call Center-ul la numărul 021.9366, disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00. Pentru urgențe tehnice legate de gaze naturale sau energie electrică, clienții pot contacta Serviciul Urgențe, disponibil non-stop.

ENGIE: Măsurile Importante Anunțate, ce Trebuie să Știe Toți Clienții

ENGIE a luat decizia că, în cadrul procesului de actualizare, nu vor fi emise facturi în perioada 1 – 22 ianuarie pentru serviciile lunii respective. Facturarea va fi reluată după această dată, iar termenele de plată agreate nu vor suferi modificări. Plățile efectuate în această perioadă vor fi procesate după finalizarea lucrărilor.

ENGIE decide asemenea că, între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienții sunt încurajați să utilizeze canalele alternative de contact pentru orice solicitări care nu necesită consultarea situațiilor specifice în sistemele informatice ale companiei.

ENGIE ne informează că în ultima etapă a lucrărilor, între 12 și 22 ianuarie, accesul în contul de client și aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor online, activarea facturii prin e-mail, precum și programarea online a serviciilor tehnice vor fi indisponibile.

ENGIE Romania își exprimă angajamentul de a minimiza orice inconvenient creat și de a optimiza timpul de așteptare și răspuns pentru clienți pe durata acestor lucrări esențiale. Compania apreciază înțelegerea și răbdarea clienților săi pe parcursul acestui proces important de modernizare.