Ministrul Educatiei: Anunt IMPORTANT privind Parintii Elevilor din Toata Romania

Ministrul Educatiei Anunt IMPORTANT Parintii Elevilor Toata Romania

Ministrul Educatiei transmite un anunt exterm de important cu privire la parintii elevilor care urmeaza cursurile scolilor din toata Romania, iar asta pentru ca Ligia deca ne pune in vedere ceea ce au spus acestia cu privire la felul in care este organizat anul scolar in tara noastra, conform regulamentelor recente.

Ministrul Educatiei vorbeste oficial mai jos despre rezultatele unui studiu care a fost realizat in Romania, iar in baza lui aflam ceea ce cred parintii in legatura cu modul in care a fost gandit totul, asa ca puteti sa va faceti o idee cu privire la parerile pe care le are Guvernul Romaniei in legatura cu deciziile luate.

“Am publicat studiul care analizează modul în care elevii, părinții, profesorii și directorii unităților de învățământ se raportează la organizarea pe module a anului școlar, după primul an de implementare! Majoritatea elevilor (61%) preferă organizarea pe intervale de cursuri/module a anului școlar. În urma experienței avute, aproximativ 70% dintre elevi doresc ca anul școlar viitor să fie organizat în continuare pe module.

Jumătate dintre părinții respondenți sunt de părere că anul școlar organizat în două semestre reprezintă o structură mai potrivită pentru copiii lor, elevi. În schimb, 36% dintre părinți optează pentru anul școlar organizat în cinci module, cu medii calculate la final de an. 80% dintre profesori consideră că această modificare a structurii școlare a adus beneficii la nivelul evaluării elevilor.

In sensul reducerii presiunilor care se resimțeau mai ales în privința încheierii mediilor semestriale. De asemenea, cei mai mulți dintre profesori (45%) susțin că actuala organizare a anului școlar ar trebui menținută în formula actuală. Potrivit directorilor, principalul beneficiu al structurii pe module a anului școlar se observă la nivelul stării de bine a elevilor (pentru 60% dintre directori).

În același timp, însă, peste o treime dintre directori constată o scădere a calității practicilor de evaluare, notare și încheiere a mediilor – procentele o indică drept cea mai frecvent menționată schimbare negativă. Astfel, cel mai critic aspect influențat de schimbarea structurii școlare rămâne evaluarea. 80% dintre profesori consideră că această modificare a structurii școlare a adus beneficii la nivelul evaluării elevilor.

In sensul reducerii presiunilor care se resimțeau mai ales în privința încheierii mediilor semestriale. Cea mai mare dificultate resimțită de profesori (62%) se referă la mobilizarea elevilor și reluarea efortului din cauza fragmentărilor timpului școlar. Aproape 40% dintre părinți nu pot aprecia măsura în care noua structura a anului școlar ar fi mai potrivită, din perspectiva pregătirii elevilor pentru examenele naționale, comparativ cu structura de organizare pe două semestre.”