Raiffeisen Bank Publica o Importanta ATENTIONARE Oficiala ce Vizeaza Multi Clienti Romani

Raiffeisen Bank Publica Importanta ATENTIONARE Oficiala Vizeaza Multi Clienti Romani

Raiffeisen Bank, principala institutie financiara din Romania la ora actuala, a decis ca este momentul sa aduca in atentia imediata a clientilor faptul va derula o serie de lucrari de mentenanta planificate pentru infrastructura sa bancara, in scopul imbunatatirii serviciilor oferite clientilor.

Raiffeisen Bank confirma ca perioada efectuare a lucrarilor de mentenanta este programata intre 04.04.2025, ora 23:00, si 05.04.2025, ora 04:00, interval in care anumite tranzactii ar putea fi temporar afectate. Cu toate acestea, Raiffeisen Bank ofera asigurari ca aceste masuri sunt necesare pentru optimizarea si securizarea platformelor online, astfel incat clientii sa beneficieze in continuare de servicii bancare la cele mai inalte standarde.

Raiffeisen Bank atentioneaza ca in acest interval este posibil ca tranzactiile online cu cardul de debit si tranzactiile la comercianti (POS) cu cardul de debit sa intampine intarzieri sau indisponibilitati temporare. Aceleasi restrictii se aplica si tranzactiilor la bancomate (ATM) cu cardul de debit, precum si tranzactiilor la bancomatele multifunctionale (MFM) cu cardul de debit.

Raiffeisen Bank subliniaza ca serviciile legate de cardurile de credit, precum tranzactiile online cu cardul de credit, tranzactiile la comercianti (POS) cu cardul de credit si tranzactiile la bancomate (ATM) cu cardul de credit, vor ramane in cea mai mare parte functionale pe tot parcursul interventiei.

Pe durata acestei mentenante, clientii Raiffeisen Bank sunt sfatuiti sa planifice cu atentie tranzactiile de cumparaturi si plati, mai ales daca se bazeaza pe cardurile de debit. In cazul in care apar situatii neprevazute, reprezentantii institutiei bancare recomanda utilizarea cardurilor de credit sau efectuarea de tranzactii in afara intervalului de mentenanta anuntat.

Pentru a evita inconveniente, Raiffeisen Bank le sugereaza clientilor sa verifice soldul contului si sa realizeze eventualele plati esentiale inainte de inceperea lucrarilor de mentenanta, astfel incat sa nu apara intarzieri in efectuarea tranzactiilor planificate.

Aceasta actiune subliniaza angajamentul Raiffeisen Bank fata de mentinerea unei infrastructuri moderne si sigure, cu scopul de a oferi clientilor o experienta bancara optimizata. Actualizari similare sunt necesare periodic pentru a asigura compatibilitatea cu noile standarde tehnologice si pentru a mentine un nivel inalt de securitate informatica.

Raiffeisen Bank isi doreste sa isi informeze in mod transparent clientii cu privire la aceste operatiuni, evidentiind faptul ca beneficiile pe termen lung depasesc potentialele inconveniente pe termen scurt.

In cazul in care clientii intampina dificultati majore sau au nevoie de asistenta suplimentara in intervalul de mentenanta, Raiffeisen Bank le recomanda sa contacteze serviciul de relatii cu clientii. Acesta va oferi suport si informatii legate de tranzactiile efectuate si de stadiul lucrarilor de mentenanta.

Prin aceasta initiativa, Raiffeisen Bank reafirma hotararea sa de a imbunatati constant serviciile bancare si de a mentine nivelul ridicat de incredere acordat de catre clientii sai.

author avatar
Redactia iDevice.ro