E.ON, companie de la care milioane de clienti din toata Romania primsc diverse servicii de energie, aduce in atentia imediata a tuturor romanilor carora le trimite facturi lunare cat de important este ca acestea sa fie achitate intr-un mod care sa asigure inregistrarea lor rapida, dar si plata exacta a sumelor.
E.ON vorbeste mai jos despre faptul ca recomandarea principala pe care o face tuturor clientilor este de a isi plati facturile folosind platforma E.ON MyLine, iar asta pentru ca doar asa se asigura oamenii de faptul ca sumele corecte sunt platite in fiecare factura, dar si ca platile sunt inregistrate foarte rapid.
In cazul in care decidem sa platim prin banca, sau un partener tert, o factura pe care E.ON Romania a emis-o unui client, compania ne spune ca plata acesteia poate fi inregistrata cu intarziere de catre sistemele sale, ceea ce desigur ca poate genera si anumite probleme, dar asta nu se intampla doar aici.
E.ON Romania ne recomanda intotdeauna sa platim facturile prin intermediul website-ului sau pentru a ne asigura de faptul ca totul se realizeaza in mod corect, si se inregistreaza la timp, astfel incat sa nu avem probleme cand vine vorba despre verificarea corectitudinii platii facturilor, dar si la timp inainte de scadenta.
Ca la orice terminal de plată, se mai pot produce erori în timpul tranzacțiilor, însă plățile din E.ON Myline rămân cele mai sigure. Suma achitată este alocată corect și vezi în cont statusul plăților. Chiar dacă procesarea poate dura 2 zile lucrătoare în funcție de bancă, primești pe e-mail și în mesajele din contul E.ON Myline, confirmarea plății.
Asigură-te că ai activate aceste notificări în contul tău, secțiunea „Setări mesaje”. Intri în cont, deschizi “Facturile mele”, click pe butonul “Plătește” din dreptul facturii pe care dorești să o achiți și introduci datele cardului. E atât de simplu!