BANCA Transilvania anunta in mod oficial o serie de masuri oficiale de ultima ora, care vor avea un impact important pentru un numar mare de clienti din toata tara, iar asta pentru ca, dupa cum puteti vedea mai jos, incepe un proiect special cu Directia Generale pentru Evidența Persoanelor.
BANCA Transilvania explica in mod oficial mai jos faptul ca, in colaborare cu autoritatile din Romania va incepe un proces de actualizare a datelor clientilor, astfel incat acestea sa fie cat mai exacte, pentru ca oamenii sa poata beneficia de serviciile bancii fara vreo problema, din vreun punct de vedere.
BANCA Transilvania nu este prima banca de la care vedem masuri pentru mentinerea unei baze de date actualizate cu informatii despre clientii pe care-i are, insa acest proiect ar putea da nastere si altor colaborari intre banci si institutii ale statului, care au informatii cu privire la populatia generala din Romania.
Masurile Oficiale BANCA Transilvania cu Impact pentru Toti Clientii din Romania
BANCA Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor, va schimba pozitiv experiența clienților. Verificarea și actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informații cu instituția publică menționată.
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărților de identitate ale unor clienți existenți, din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, pentru a actualiza informațiile respective în baza de date BT. Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.
Etapa următoare va începe anul viitor și va consta în verificarea și actualizarea datelor personale ale clienților, prin verificarea online, instant, la Registrul Național de Evidență a Persoanelor, așa încât aceștia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărțile de identitate.