Prima Pagina Apple Angajatii Apple sunt demoralizati, se plang de conditiile de munca din magazinele...

Angajatii Apple sunt demoralizati, se plang de conditiile de munca din magazinele Apple

iphone 8 precomanda emag banner

Probabil stiti deja cu totii ca angajatii din magazinele Apple nu sunt chiar atat de fericiti de conditiile de munca oferite de catre companie. In trecut au aparut foarte multe informatii care ne prezentau o imagine sumbra asupra modului in care trebuie sa isi desfasoare munca angajatii uneia dintre cele mai importante companii de pe glob. Un nou articol scris de In These Times aduce in prim-plan nemultumirile angajatilor companiei, nemultumiri care incep sa se adune si probabil vor duce la organizarea unui sindicat care va pune probleme mari companiei.

In acel articol se specifica faptul ca angajatii sunt demoralizati, sunt nemultumiti de orele pe care trebuie sa le presteze dar sunt nemultumiti si ca Apple nu le ofera planuri de asigurare de sanatate eficienta sau ca nu sunt platiti corect pentru vechime si orele lucrate. Se pare ca Apple pune mai mult pret pe angajatii noi asa ca persoanele care sunt nou angajate in magazine au salarii mai mari decat cei care au un an vechime, de exemplu. Apple listeaza angajatii sai ca lucrand cu jumatate de norma pentru a reduce costurile cu planurile de asigurare de sanatate care desigur ca nu acopera aceleasi aspecte precum planurile pentru angajatii cu norma intreaga. In final se evidentiaza si un aspect foarte important: pentru a reduce costurile Apple angajeaza mai putini angajati decat este nevoie in magazinele sale astfel ca angajatii activi trebuie sa suporte un volum de munca de 2 ori mai marein anumte cazuri.

iphone 8 precomanda emag romania

In concluzie a lucra la Apple este o experienta in sine care trebuie privita ca atare si nu ar trebui sa aiba nici o legatura cu banii pe care ii primesti, cel putin asa spune filosofia conducerii.

  • Veteran Apple Store workers asking about pay disparities (namely, that new hires were being paid more than many employees who had been at the Apple Store for a year or more) are told that “money shouldn’t be an issue when you’re employed at Apple.” Rather, the chance to work at Apple “should be looked at as an experience” worth more than competitive pay alone.
  • Apple Store keeps its retail employee healthcare costs low by defining all employees as part time unless they can literally guarantee that they will be available to work at anytime the store is open. This is true even if you work 40 hours a week.
  • Apple understaffs its retail stores to keep costs down, adding undue amounts of stress for employees and customers alike. A Maryland employee interviewed said that Apple’s understaffing could make the workload “overwhelming” and “a lot more difficult to be effective.” A New York Apple Store employee confirms, comparing the disparity between the lengths Apple goes to to satisfy customers and the length it will go to appease employees as “demoralizing.”
  • Apple management won’t take suggestions on how to make their retail stores work more efficiently because of their “very top-down corporate culture.”
  • Recent changes in Apple Store scheduling policies have led to a “very big overhaul” of workers’ schedules and responsibilities, which means that the average Apple Store employee has less time to do repairs, less consistent schedules and a lot more employee burnout as they spend more time on the floor and work more early morning shifts immediately following night shifts. The new system is described as “draining emotionally and physically.”

 

emag revolutia preturilor articole
  • Share it please!

  • Alex

    Sa vina in Romania sa lucreze si apoi sa se planga. Sa lucreze pe 750 ron 10 ore pe zi si apoi mai vedem. Americani rasfatati.

  • Chitzy

    Eu zic ca fac foarte bine ca se plang. Astfel de actiuni ar trebuii sa aminteasca corporatiilor mari ca totusi nu mai suntem in secoulul 18 unde se lucreaza pe plantatii pana la epuizare, ci intr-o corporatie mare cu asteptari mari pe piata si de ce nu sa-si aminteasca ca toate astea sunt posibile datorita angajatilor si nu a planurilor lor marketing. Totusi cel mai valoros asset al companiilor este angajatul in sine care daca-l pastrezi fericit iti si face munca cu mai multa placere si automat da un randament mai mare. Ce se intampla in Romania este acelasi spirit de plantatie si conceptia “daca te plangi esti inlocuit oricand ca sunt o tona ca tine care cauta de munca”. In europa totusi un angajat are drepturi si companiile sunt verificate cu strictete si daca sunt gasite nereguli sunt sactionate conform legilor. La noi e inca mult de lucru pana se ajunge la o balanta favorabila amandurora, atat al angajatorului cat si al angajatului. Deocamdata prin noile legi ale codului muncii angajatorului i-au fost dat prea multe drepturi, iar angajatul defavorizat limitandu-i drepturile. Urmeaza o perioada in care angajatorii vor face ravagii printre angajati, pentru ca ii acopera legea…

  • Cashix

    Si eu sunt de parere ca sunt pasarici razgaite…

  • oakyz

    @Chitzy daca tu crezi ca intr`un apple store se face munca pe “plantatie” te inseli amarnic, iar doritori pentru posturile lor sunt destui, plus ca nu ii obliga nimeni sa stea acolo.

  • Zduffy

    Faci treaba, esti platit. Nu faci treaba, ESTI MANCAT! simplu nu? 🙂

  • In orice companie mare sunt titnuti in scurt si nu le convine.vezi mcdonalds unde lucreaza mai mult studenti pe bani putini,ore multe,militarie si sunt obligati sa se imbrace ca si papagalii.ca sa fie pe placul clientilor gretzosi.