MASH ajuta un spital din California sa trateze pacientii mai usor cu ajutorul tabletei iPad

  Tabletele iPad au fost de multe ori prezentate ca fiind “cel mai bun prieten al doctorului” si un spital din California foloseste produsul celor din Cupertino pentru a expedia procesul de tratare a pacientilor. Un program numit MASH permite pacientilor sa foloseasca tablete iPad pentru a isi descrie motivele din cauza carora au ajuns la spital, informatiile privind asigurarea medicala si la final tot tabletele sunt cele care ii ajuta sa ajunga la departamentul medical care ii poate diagnostica. Acelasi program MASH trimite la doctori informatiile inregistrate de pacienti si ii atentioneaza pe acestia cand se apropie ora la care pacientii urmeaza sa ajunga. Practic MASH este cea mai buna metoda prin care un pacient poate explica rapid ce probleme are si poate trece la fel de rapid prin intreg procesul medical.

NIIT Healthcare Technologies, the Orlando, Fla.-based healthcare division of Indian IT services company NIIT Technologies, has announced the general availability of a platform for the iPad called MASH – short for manage, analyze, sustain, harness – that ties together back-end health IT systems and delivers information to mobile devices. According to the company, the MASH platform can support numerous applications for providers and patients alike. Patients can sign in on an iPad upon arrival (or they can pre-register online from home), pay their bills or carry a tablet with them to find their way through the facility with GPS-style, turn-by-turn directions. They also can make new appointments and opt in to receive automated reminders. As soon as a patient signs in, the system notifies the front desk and any others who need to know the patient has arrived, and provides staff with any updated demographic and insurance information.

  Sistemul folosit acum in SUA este desigur experimental insa daca el va avea succes atunci MASH 2 va fi introdus si acesta va permite pacientilor sa pozitioneze pe o harta 3D locatia durerii pe care o simt. In baza acestor informatii doctorii vor sti exact ce sa verifice atunci cand pacientii ajung in cabinetul lor si procesul medical devine mai eficient si mult mai rapid. Desi asemenea tehnologii ar trebui implementate oriunde in lume, din pacate doar o parte dintre americani au parte de ele.