CEO Fitbit: Apple Watch are prea multe functii, genereaza confuzie in randul consumatorilor

James Park este CEO-ul Fitbit, cel mai mare producator de wearable-uri de pe planeta, iar intr-un interviu recent el a afirmat ca Apple Watch este prea complex, are prea multe functii si genereaza confuzie in randul utilizatorilor care sunt in cautarea unui wearable.

Anul trecut Fitbit a fost regele wearable-urilor, Apple Watch fiind la o mare distanta de companie in ceea ce priveste vanzarile, insa lucrurile s-ar putea schimba anul acesta pe masura ce smartwatch-urile devin din ce in ce mai interesante pentru consumatorii din lumea intreaga.

Incercand sa arate ca Apple Watch nu este o amenintare pentru compania sa, James Park sustine ca in baza studiilor facute de catre Fitbit, persoanele care cauta sa cumpere un Apple Watch nu sunt interesate de functiile pe care le ofera un produs al Fitbit.

Mai mult decat atat, Park este de parere ca principala problema a industriei de wearable-uri sta in faptul ca deocamdata marile companii nu le comunica in mod eficient consumatorilor functiile pe care le au produsele, dar si utilitatea lor, lucru destul de adevarat.

I think it’s a great product and Apple’s a great company, but it’s a product that probably does too much. Really our research has shown that people who search for an interest in the Apple Watch do not overlap with people who search for and are interested in Fitbit. I think the biggest problem with the category today is they do so many things and it hasn’t been really clearly communicated to people why they should need one of these devices.

O strategie similara celei Fitbit a fost adoptata si de catre Pebble anul trecut, insa compania americana a anuntat saptamanile trecuta ca va concedia 25% dintre angajati intr-un efort de a reduce costurile de functionare, asa ca ramane sa vedem peste un an care va fi situatia Fitbit.