Telekom: ATACUL DUR Lansat Azi, CUM sunt AFECTATI Clientii

Telekom are parte de un atac dur astazi lansat impotriva sa, iata ce impact are acesta si asupra clientilor din Romania care asteptau vesti mai bune.

0

telekom discovery

Telekom a anuntat la finalul anului trecut o decizie radicala pentru clientii sai din Romania, insa ea a venit in urma unor discutii care au esuat, si din pacate nici macar acum lucrurile nu par sa se apropie de un final fericit.

Telekom a anuntat la finalul anului trecut ca va scoate din grila sa de programe toate cele care apartin grupului Discovery, printre ele numarandu-se si Eurosport, care e pare sa fie cel mai important dintre toate pentru clienti.

Telekom a avut de atunci cateva luari de pozitie in raport cu cei de la Discovery, cerandu-le sa fie mai flexibili in negocieri pentru ca toate posturile TV scoase din grila de programe sa revina cat mai repede pentru clienti.

Telekom are astazi si un raspuns dat de catre cei de la Discovery, care ii cam ataca spunand ca nu au o abordare “fair-play” in negocierile pe care le poarta pentru a readuce pentru clienti toate programele care au fist eliminate.

Telekom este acuzata de catre Discovery ca-i discrimineaza canalele in raport cu celelalte pe care le ofera pentru clientii din Romania, si ca o intelegere ar trebui sa aiba la baza “fair-play” din partea grupului detinut de germani.

“Ne cerem scuze telespectatorilor pentru că trebuie să fie martorii acestei discuții – nu aceasta a fost intenția noastră. Credem în libertatea de a alege, câtă vreme există fair-play. Dacă Telekom România ar include TOATE canalele TV din portofoliu în pachete din care telespectatorii să aleagă, atunci propunerea înaintată ar avea sens. Însă propunerea actuală ne discriminează, izolând canalele noastre, dar menținând aceeași structură de pachete și costuri pentru celelalte canale TV. Nu credem că este o abordare corectă față de noi sau față de fanii noștri, așa că nu o putem accepta. Rămânem deschiși la negocieri fair-play cu Telekom, purtate cu bună-credință.”

Telekom s-a pozitionat pana acum ca fiind compania carea vrea binele clientilor si care nu poate sa ofere toate canelele pentru ca Discovery are niste cerinte care nu ar fi rezonabile, dar ca de obicei, realitatea e alta, si adevarul e undeva la mijloc.