UBER: Decizia NEASTEPTATA Luata din Cauza Noului Coronavirus

UBER a luat o decizie complet neasteptata din cauza noului Coronavirus, iata ce face acum compania, si ce impact are masura pe care a luat-o in final.

UBER livrari

UBER este fortata sa ia o decizie neasteptata din cauza noului Coronavirus, compania adaptandu-se la situatia prin care trece toata lumea in momentul de fata, iar modul sau de lucru vine ca o mare suspriza. Mai exact, dupa ce numarul de curse pe care UBER le inregistreaza in platforma sa a scazut cu 70% in unele orase, si mai mult in altele, compania pare sa vrea sa ii convinga pe soferii sai sa isi schimbe modul in care lucreaza, cel putin in SUA.

UBER le cere soferilor sa nu mai preia curse, si sa inceapa sa faca livrari de mancare la domiciliu cu masinile, astfel incat sa castige niste bani in aceasta perioada, chiar daca e vorba despre sume mai mici. Stim cu totii ca banii pe care ii castiga un livrator de mancare la UBER sunt mai putini decat cei pe care ii castiga un sofer care face curse in regim de taxi, dar totusi e ceva.

UBER: Decizia NEASTEPTATA Luata din Cauza Noului Coronavirus

UBER a inceput inca de saptamana trecuta sa le trimita notificari soferilor sai, prin aplicatia dedicat apentru preluarea de curse, sa inceapa sa preia livrari de mancare in locul curselor de transport. UBER stie ca oamenii nu se mai misca la fel de mult ca inainte, deci soferii sai fac foarte putini bani, iar cei care vor sa faca niste bani in plus primesc recomandarea de a alege sa faca livrari pentru a putea castiga totusi ceva in aceasta perioada critica.

UBER vine cu aceasta cerere pentru soferi deoarece foarte multa lume a inceput sa comande mancare online, deci e o cerere tot mai mare pentru acest tip de serviciu, si e nevoie de masini. Cei de la UBER au inceput in SUA sa le recomande soferilor sa treaca de la transport de persoane la livrari la domiciliu, insa mai mult ca sigur va folosi aceeasi masura inclusiv in alte tari de pe glob pe masura ce situatia devine critica in mai multe tari.

UBER stie ca numarul mare de comenzi online ii poate aduce venituri dintr-o sursa care pana acum nu a generat la fel de multi bani precum transportul obisnuit de persoane prin orase.