Planeta Venus: ULUITOAREA Descoperire care Parea IMPOSIBILA

Planeta Venus are o uluitoare descoperire dezvaluita de catre oamenii de stiita, iata ce parea complet imposibil, si ce a fost observat de catre ei.

Planeta Venus primitoare

Planeta Venus ajunge iar in centrul atentiei multumita unei descoperiri foarte importante care i-a surprins pe oamenii de stiinta deoarece dezvaluie ceva ce ei nu credeau ca a fost posibil in realitate. Mai exact, cercetatorii au descoperit ca planeta Venus nu ar fi avut vreodata conditiile ideale pentru a sustine viata, ceva ce nimeni nu credea ca ar fi posibil, dar ceva ce in realitate se dovedeste a fi surprinzator de adevarat din foarte multe puncte de vedere.

Planeta Venus nu ar fi avut suficient de multa apa pe suprafata sa din momentul formarii si pana acum pentru a putea sustine viata, ea neavand vreodata conditiile de pe Pamant pentru a putea sustine viata. Aceasta descoperire contrazice in totalitate ceea ce se tot spune in ultimele luni in legatura cu planeta Venus si faptul ca acolo ar fi existat, si poate inca exista, conditiile esentiale pentru a sustine viata, ceva ce desigur ca ar fi grozav, in final.

Planeta Venus: ULUITOAREA Descoperire care Parea IMPOSIBILA

Planeta Venus ar fi avut apa eliminata din atmosfera sa, si de pe suprafata, din cauza activitatii vulcanice foarte intense care are loc inca de la formarea sa, si asta a lasat-o fara capacitatea de a sustine in vreun fel viata. Planeta Venus este in momentul de fata o zona atat de fierbinte incat e imposibil ca macar robotii spatiali sa poata functiona pe suprafata sa, deci existenta vietii e ceva ce nimeni nu poate concluziona ca ar fi o realitate acolo acum.

“Rezultatele acestei lucrări arată că Venus este surprinzător de rău când pierde oxigen în spațiu! Ca urmare, meteoriții care au ajuns la Venus în timpul acreției târzii au fost fie 97,5% uscați, fie toți meteoriții au trebuit să ajungă în primii 2% din viața lui Venus pentru a avea suficient timp pentru a scăpa de tot oxigenul. Conform modelelor din această lucrare, cantitatea maximă absolută de apă pierdută din Venus este mai mică de 1/10 din toată apa de pe suprafața Pământului astăzi, ceea ce ar putea însemna că Venus a fost întotdeauna prea uscat pentru a avea condiții asemănătoare Pământului și potențial prea uscat pentru a fi deloc locuibil.”

Planeta Venus pierde foarte putin oxigen in spatiul cosmoc, din cauza atmosferei pe care o are, iar asta inseamna ca nu a avut foarte mult oxigen de la bun inceput, deci sansele de a sustine viata au fost totdeauna mici. Nici macar meteoritii, sau cometele, care s-au lovit de suprafata sa nu au reusit sa aduca prea multa apa, sau daca au adus-o, conditiile de pe suprafata planetei Venus au dus la evaporarea foarte rapida a acesteia.

Planeta Venus este un loc mult prea neprietenos cu viata pentru a se putea sugera ca a existat vreodata viata acolo, astfel ca e improbabil ca vreo asemenea presupunere sa poata fi considerata ca reala.