Gaura Neagra: INCREDIBILA Descoperire foarte Rara Dezvaluita

Gaura Neagra raritate

Gaura neagra, obiectul foarte important si periculos din univers, este in centrul unei dezvaluiri incredibile care anunta o observatie foarte rara care a fost facuta de catre cercetatori cu nu foarte mult timp in urma. Mai exact, cercetatorii din India au reusit sa observe o ciocnire dintre trei gauri negre supermasive, ceva ce este extrem de greu de observat in univers, mai ales ca gaura neagra in sine este un obiect care nu poate fi observat chiar atat de usor.

Gaura neagra este unul dintre obiectele din univers care nu permite nici macar luminii sa ii scape puterii gravitationale, iar asta o face extrem de greu de detectat, insa ceea ce s-a vazut acum e cu adevarat incredibil. Conform descoperirii de acum, cele trei gauri negre s-au ciconit pentru a forma o singura gaura neagra de dimensiuni uriase, oamenii de stiinta fiind doar observatori care au inregistrat putine informatii cu privire la evenimentul de acum.

Gaura Neagra: INCREDIBILA Descoperire foarte Rara Dezvaluita

Gaura neagra rezultata din combinarea celor trei nu are deocamdata masa calculata, insa cele care s-au ciocnit ar fi avut fiecare mase de milioane de ori mai mari decat cele ale soarelui nostru. Evenimentul in sine este unul uluitor, avand in vedere ca oamenii de stiinta observa rar doua gauri negre supermasive care se ciocnesc pentru a se combina, iar un eveniment care implica trei obiecte de acest gen este cu atat mai greu de observat in universul din care facem parte.

“O rară îmbinare a trei găuri negre supermasive a fost văzută de o echipă de astrofizicieni din India. Observau fuziunea a două galaxii numite NGC7733 și NGC 7734 în cartierul nostru ceresc când au detectat emisii neobișnuite din centrul celei din urmă și o mișcare curioasă a unui mare grup luminos în interiorul său, având o viteză diferită de cea a NGC7733. Deducând că aceasta era o galaxie separată, oamenii de știință au numit-o NGC7733N.”

Gaura neagra supermasiva care s-a format in urma combinarii celor trei ar putea fi sursa de noi studii pentru cercetatori, mai ales daca luam in considerare dimensiunile sale gigantice. Gaura neagra nu se afla la o distanta chiar atat de mare fata de Calea Lactee, astfel ca ar putea fi monitorizata mai usor de catre oamenii de stiinta decat altele din univers, si ar putea deslusi noi mistere pe care oamenii de stiinta nu le-au putut explica pana acum.

Gaura neagra va ramane unul dintre obiectele de mare interes pentru oamenii de stiinta, iar asta pentru ca exista in continuare foarte multe mistere care nu au fost explicate de catre ei.