Design-ul iDevice-urilor este mai \”atragator\” pentru consumatori decat design-ul terminalelor Android

    Apple isi lauda produsele ca avand cel mai bun design din lume si un studiu recent derulat de catre o companie americana pare sa sustina afirmatiile companiei din Cupertino. Firma EyeTrackShop a derulat un studiu in anumite magazine din SUA pe nu mai putin de 200 de persoane si a descoperit ca iDevice-urile au un design mai atractiv decat terminalele Android. Ei au studiat comportamentul utilizatorilor in magazine si au descoperit ca atunci cand un utilizator intra intr-un magazin se duce intai la un iDevice si se uita la el mai mult decat la un terminal Android. Comportamentul utilizatorilor a fost studiat folosind camere web plasate in fata si in jurul gadget-urilor puse in display.

EyeTrackShop, an eye-tracking technology company, released a study which showed that people look more frequently and for a longer amount of time at iPhones and iPads than they do at phones or tablets made by Amazon, HTC, Motorola and Samsung.  In the phone category, the iPhone 4S was the clear winner against five competing Android devices (Motorola Photon 4G, Samsung Epic Touch 4G, Google Nexus S, HTC EVO4G, Samsung Galaxy II 4G). Participants looked at the iPhone 4S first, longer, and with a more focused gaze than at any of the Android phones.

    Informatiile au fost preluate de cei de la Huffington Post impreuna cu schita de mai sus care ne arata cat de mult s-au uitat utilizatorii la un iDevice fata de alte tablete. iPhone 4 a generat mai multa atentie decat Samsung Galaxy S II, Galaxy Nexus S sau Motorola Photon 4G iar tableta iPad 2 a generat mai multa atentie decat Motorola Xoom sau Samsung Galaxy Tab. Studiul este ciudat insa pare sa confirme afirmatiile celor de la Apple conform carora iDevice-urile au cel mai atractiv design dintre toate toate produsele importante disponibile pe piata.

In the tablet category, EyeTrackShop pitted the iPad 2 against the Amazon Kindle Fire, Samsung Galaxy 10.1, Motorola Xoom and HTC Flyer. The researchers found that people looked at the iPad longer and with more focused attention, although the Samsung Galaxy Tab–not the iPad–was the first tablet people looked at.