Ecranul iPhone 6S Plus are probleme cu backlight bleeding, sau cel putin unele unitati livrate de catre compania Apple arata precum cele din imaginea alaturata si afiseaza anumite pete in partea superioara a ecranului, ele fiind destul de deranjante.
Desi anual diversi producatori livreaza smartphone-uri care au probleme cu backlight bleeding, adica pete afisate pe marginile ecranelor, in cazul companiei Apple se face cel mai mare scandal pentru ca americanii spun ca testeaza totul “la perfectie” cand in realitate lucrurile stau altfel.
Practic unii utilizatori au observat pete pe ecranul iPhone 6S Plus, ele fiind afisate in partea superioara care in anumite conditii acopera inclusiv numele operatorului si acest lucru este departe de a fi normal pentru un smartphone de minim 800 de euro.
Ecranul iPhone 6S Plus – probleme cu backlight bleeding
Desigur ca nu toate terminalele iPhone 6S Plus au probleme cu backlight bleeding, adica nu veti vedea pete pe ecranul iPhone 6S Plus in toate cazurile, ci doar unele dintre ele si am analizat cu atentie al meu terminal, dar din fericire nu am descoperit inca pete similare cu cele din imaginea de mai sus, de fapt n-am descoperit vreuna.
Faptul ca ecranul iPhone 6S Plus are probleme cu backlight bleeding nu ar trebui sa surprinda pe cineva, insa surprinzator este faptul ca dupa atatia si atatia ani de probleme Apple inca nu verifica in mod corect ecranele terminalelor sale pentru a nu livra unitati cu probleme.
Daca sesizati ca aveti pete pe ecranul iPhone 6S Plus, atunci dupa lansarea oficiala a iPhone 6S si iPhone 6S Plus in Romania va trebui sa vizitati un service autorizat Apple pentru a cere inlocuirea dispozitivului vostru in baza garantiei.
In mod normal compania Apple inlocuieste terminalele cu asemenea defectiuni, ele nefiind normale in niciun fel de conditii, deci nu ar trebui sa intampinati “rezistenta” in momentul prezentarii terminalelor la garantie pentru inlocuire.
Inainte sa inchei va reamintesc faptul ca problemele de acest gen nu sunt noi, toti producatorii le au, la televizoare se vad cel mai bine, insa Samsung, Sony, LG, Motorola si multi altii au avut terminale cu probleme similare.
la s6 edge plus nu ai sa vezi asa ceva
@NicKel: Teoretic da, oricum ai 14 zile in care poti returna produsul fara vreun motiv.
Chiar crezi ca ai politica de 14 zile de retur la emag? Stiam ca asta este doar si specific pentru un Apple Store
@Srb Srb: legea specifica clar, orice produs poate fi schimbat in 14 zile fara invocarea vreunui motiv.
samsung si altii au displayuri amoled la telefoanele de top..deci nu au backlight..ar putea sa foloseasca si apple amoled dar creste pretul de productie..
iPhone 6s “umilește” competitorii săi prin calitatea proastă a materialelor folosite la fabricarea sa și a procesului de fabricare.
altii o fac mai bine?
clar da,apple se zgarceste la componente dar are pretentia de premium.
Dacă alții o fac mai bine? ! Eu nu am auzit de astfel de probleme nici măcar la telefoanele de 150€. De telefoanele adevărat premium nici nu mai vorbesc.
adica nu conteaza ca cele de 150e au 2 mil in pe tot globul iar iphone 150 mil?
daca faci o statistica ca si cum 1 telefon la 10.000bucati are probleme de fabricatie…normal ca iti da cum zici tu si generalizezi
nu inteleg ce componente sunt de zgarciti la apple..zincul din aluminiu,sticla care o folosesc aproape toti? display care banuiesc ca este facut de LG si Samsung pt Apple?safirul din home button sau camera? stainless steel din jurul home button? camera sony?
memoria nand de 16 in loc de 32,display lc in loc de amoled si altele..rami..
asta se numeste zgarcenie nu ca memoria de 16 gb este de calitate proasta care are citire/scriere f mica
si eu ce am zis?ca se zgarcesc la componente
ca se zgarceste la comp dar are pretentia de premium…premium este considerat si un mercedes c class chel. Nu are treaba, premium inseamna calitatea componentelor
Statisticile tale nu au nici o legătură cu realitatea. La nivel global, telefoanele de 150€-300€ sunt mai multe decât cele de 700€-900€. Si treaba cu problema ecranului la produsele Apple nu e noua. iPhone, iPod, MacBook… Toate au trecut prin astfel de probleme. Iar cu iphone-ul, încă de la iphone 4 au început să apară problemele. Pete galbene pe ecran, urme de adeziv… Ceea ce vreau sa spun este că Apple ori nu vrea să învețe din greșelile din trecut, ori nu îi pasă și pentru ei este mult mai important câștigul financiar decât satisfacția clientului.
eu am inteles ce vrei sa spui, dar nu exista produs perfect..apple are unele bucati cu pete galbene, altii au alte probleme. Doar ca iphone este cel mai mediatizat, oamenii cu telefoane de 100 euro nu se plang dar nu inseamna ca nu au probleme pt ca nu au asteptari mari
Eu cu iphone 5s nu am avut probleme decat cu ecran putin ingalbenit dar asta din cauza apei infiltrate probabil…dar in rest nu am avut probleme cu celelalte produse, pe cand altii poate au avut ghinion cu toate
Vreau sa va spun experiența mea cu iPhone 6.
Am prins si eu un model cu backlight bleed, dar in cazul meu era pe marginea verticala a ecranului. Telefonul mi-a fost schimbat prima data cu unul nou, sigilat, iar apoi am primit variante second (refurbished). L-am schimbat de 5 ori si fie a venit cu probleme la ecran, baterie, fie butoane care jucau, mai ales butonul de home care avea joc când il apăsam. In plus i-am trimis mail la Tim Cook, am vorbit cu un reprezentant Apple din Irlanda, care a contactat departamentul hardware si mi-au spus următoarele: toate problemele pe care le-am avut cu telefonul sunt considerate normale (atenție!!!!), inclusiv backlight bleedul foarte pronunțat care îmi schimba culorile (de exemplu, bara albastra de la Facebook pe marginea ecranului se vedea turcoaz, rosul era roz, negrul devenea gri etc). Vreau sa avertizez pe toată lumea care mai cumpara iPhone ca dacă il duci in service si primești altul cu folie pe el, NU E NOU, decât dacă vine in cutia originala sigilat!! Altfel e un model stricat si reparat. Eu, unul, la o luna dupa ce mi-am luat iPhone 6, m-am făcut cu unul refurbished, care nici nu mergea ok, măcar. Pe scurt am dat 800€ pe un model reparat.
Iarăși nu s-a uscat adezivul?? :-)) Mai stați un pic si se usca de la sine…:-))
Eu personal nu as cumpara online. Mergi in magazin, il pornesti, il intorci pe toate partile si abia apoi cumperi. Daca tot sunt probleme, macar il schimb pe loc sau nu mai cumpar.
In retail nu te lasa nimeni sa desigilezi / testezi iPhone inainte sa-l achiti..
Eu cred ca am sa raman la iph5S ,autonomia foarte buna,trântit ,bușit ..si are doar cateva zgaibe pe margini in rest e OK ,Sormea a scăpat i6-le de la o distanța de 50cm pe ecran si sa crăpat tot ,mai bine astept iph 7.
@Swat: Daca il cumperi online il poti returna in 14 zile fara vreun motiv.
Daca il cumperi din magazin si nu observi vreun defect, n-ai parte de acelasi beneficiu.
politica emag este cu retur in 30 de zile cu inlocuire sau schimbare
unde vezi tu aceasta lege? emag te lasa sa returnezi produsul in magazin sau prin curier in 30 zile, iar online 14 zile
La mine nu era chiar asa pronuntat…erau doar un sfert din marginea verticala stanga, vreo, sa zicem, 20px. La iPad-uri am avut linii albastre pe marginea ecranului. Deja astia de la Noumax injura cand ma vad pe-acolo.
[…] spus dimineata ca exista pete pe ecranul iPhone 6S Plus, adica backlight bleeding, insa ele nu sunt singurele intalnite pe acest produs nou al Apple si pe iPhone 6S, lista de buguri […]
am iphone 5s space gray cumparat din germania si am aceiasi problema l-am dus la garantie tot de unde l-am cumparat si noroc ca nu au observat problema si nu mi-au schimbat au zis ca e ceva normal! altfel ma alegeam cu unul refurbished. daca am avut ghinionul sa am aceasta mica problema asta e…