Steve Jobs a inspirat eliminarea portului audio din iPhone 7

Steve Jobs a influentat decizia Apple de a elimina portul audio din iPhone 7, compania avand o lunga istorie de decizii grele.

Ieri v-am spus ca managerii companiei Apple au vorbit cu presa americana pentru a-si sustine decizia de a lansa un iPhone 7 fara port audio, oferind si o serie de explicatii pentru ea. Phil Schiller a fost cel care a spus ca Apple a avut curajul de a elimina aceasta tehnologie antica din iPhone pentru a face loc altor tehnologii inovatoare.

Foarte multa lume a luat in ras ideea celor de la Apple privind iPhone 7, inclusiv un website special creat in acest sens, insa ceea ce a spus Schiller este o referinta directa la un interviu dat de Steve Jobs. In clipul video de mai jos il vedeti pe Steve Jobs explicand de ce flash nu a fost inclus in iPhone, el numind decizia ca fiind una curajoasa, iar in final a avut perfecta dreptate, flash fiind acum aproape “mort”.

Extrem de constient de ceea ce se va intampla, Steve Jobs spunea ca Apple are curajul de a isi sustine convingerile si de a lua decizii majore pentru a lansa produse importante. El era constient ca unii oameni vor fi nemultumiti, ca vor injura Apple, ca diverse companii partenere nu vor fi multumite de decizie, insa scopul Apple este de a face produse grozave.

Mai mult decat atat, el spunea ca Apple este platita de catre consumatori pentru a lua aceste decizii grele si ca daca produsele lansate de catre ei sunt bune, vor avea succes. Daca deciziile nu vor fi bune, atunci produsele nu vor avea succes, dar Apple va gasi o metoda de a face in asa fel incat toate lucrurile sa mearga bine.

Practic, Steve Jobs i-a invatat pe cei de la Apple cum sa ia deciziile grele pe care consumatorii nu vor sa le ia, astfel ca acum am ramas fara portul audio de 3.5mm din iPhone.

“We’re trying to make great products for people, and we have at least the courage of our convictions to say we don’t think this is part of what makes a great product, we’re going to leave it out. Some people are going to not like that, they’re going to call us names […] but we’re going to take the heat [and] instead focus our energy on these technologies which we think are in their ascendancy and we think are going to be the right technologies for customers. And you know what? They’re paying us to make those choices […] If we succeed, they’ll buy them, and if we don’t, they won’t, and it’ll all work itself out.”