Lipsa AirPods afecteaza negativ brand-ul Apple si vanzarile

Fie ca va vine sa credeti, sau nu, lipsa castilor AirPods de pe pietele globale este vazuta de catre analistii americani drept o problema majora pentru compania Apple. Ei sunt de parere ca nelansarea AirPods la atatea luni dupa prezentarea lor reprezinta o problema pentru imaginea companiei Apple, dar afecteaza in acelasi timp si vanzarile in perioada sarbatorilor de iarna.

Initial s-a spus ca Apple ar urma sa produca intre 10 si 15 milioane de AirPods in primul val dinaintea lansarii, insa pana acum nici macar o unitate nu a ajuns pe piata. Apple a oferit doar unele casti unor jurnalisti americani pentru a le testa, iar mai apoi acestea au ramas in dezvoltare, fara a mai intra in productie, asa cum trebuia sa se intample.

Avand in vedere aceasta desfasurare a evenimentelor, unii sunt de parere ca Apple a descoperit o problema serioase cu aceste casti AirPods si a decis sa nu le lanseze. Ieri ni s-a spus ca la mijlocul problemei ar fi un nou sistem care transmite independent fluxuri audio catre fiecare casca, Apple separandu-se de tehnologiile standard prin care ambele casti imparti un singur flux.

Este greu de spus daca aceasta este marea problema fara rezolvare, insa foarte clar este ca Apple inca nu a reusit sa aduca pe piata castile, iar analistii prezic probleme in viitor. Ei sunt de parere ca vorbim despre un rar moment de stangacie pentru Apple, cand un produs este prezentat, anuntat pentru lansare, iar mai apoi amanat, greseala pe care Apple o face foarte rar.

Deocamdata pare sigur ca AirPods nu vor ajunge pe piata inaintea Craciunului, insa nimeni nu stie nici cand ar putea fi ele lansate in 2017 pe piata.

“(The problem with the AirPod) has to be something fairly major because they’ve missed the Christmas market with what had the potential to be a really sexy product. It’s something that’s blindsided them.”

airpods-afecteaza-brand-apple

7 COMENTARII

  1. Normal ca afecteaza. Sunt foarte multe persoane care ar fi cumparat aceste casti. In USA, Canada, Australia, Europa Occidentala, Japonia, Rusia ar fi vandut intr-o veselie pentru ca sunt piete de desfacere bune pentru Apple. 180€ nu e o suma foarte mare pentru niste casti wireless, mai ales ca poarta logo-ul Apple.

  2. Sunt foarte scumpe, pentru că îți oferă prea puțin în plus (ba chiar îți oferă mai puțin) față de alte căști mai bune (și mai ieftine).

  3. Doar snobii accepta orice pret pentru ca este un produs al unui brand. Consumatorul inteligent alege ceea ce ii aduce maxim de utilitate. Daca ar exista ciubote de cauciuc “de firma”, snobii ar plati mii de dolari pe ele si s-ar afisa peste tot cu noile ciubote 🙂