NASA. Imagine ULUITOARE de pe Marte care a SOCAT Internetul

NASA. O noua imagine uluitoare de pe planeta marte a socat internetul, americanii surprinzand intr-o poza ceva ce nimeni nu a mai vazut pana in prezent.

NASA. Imagine ULUITOARE de pe Marte care a SOCAT Internetul

NASA. O noua imagine inregistrata pe planeta Marte arata un fenomen uluitor pe care agentia spatiala americana nu l-a mai surprins pana acum, dar care a reusit sa socheze internetul prin ceea ce ne dezvaluie. Mai exact, NASA a surprins o avalansa de pe planeta Marte care apare astfel intr-o prima imagine, impreuna cu un imens nor de fum rosu care se ridica in urma ei, imaginea in sine fiind una spectaculoasa, demna de o asemenea planeta.

NASA. Imaginea a fost surprinsa de catre o nava spatiala cu un imens telescop care supravegheaza in mod constant planeta Marte, avalansa fiind una de gheata si zapada, chiar daca fumul este rosu. Avalansa a fost surprisa in apropierea polului nord al planetei Marte, acolo unde sunt si depozite foarte mari de gheaza si zapada, cei de la NASA inregistrand-o chiar in cursul noptii trecute, dupa care au si publicat-o.

NASA. Imagine ULUITOARE de pe Marte care a SOCAT Internetul avalansa
imagine incredibila cu o avalansa surprinsa de catre NASA pe planeta Marte.

NASA. Conform cercetatorilor agentiei spatiale americane, caldura care ajunge acum pe planeta Marte este “de vina” pentru aceasta avalansa, ea despinzand bucatile de gheata de pe munti. Bucatile de gheata din aceasta avalansa au cazut in gol cam 500 de metri inainte de a se lovi de suprafata si a genera imaginea uimitoare pe care NASA a inregistrat-o, insa cel mai probabil nu va fi si ultima de acest gen.

NASA. Toata monitorizarea facuta cu mare atentie pentru planeta Marte are drept scop fix dezvaluirea unor evenimente de acest gen, care se intampla foarte des pe Pamant, dar nu sunt observate des acolo. NASA a inregistrat foarte multe imagini surprinzatoare pe planeta Marte, insa acestea cu avalanse sunt rare, si foarte neobisnuite, deoarece pe Pamant vedem un nor alb de zapada, insa acolo vedem unul rosu de praf de pe suprafata.

NASA. Avand in vedere ca in aceasta perioada o parte a suprafetei de pe planeta Marte este incalzita mai bine de catre soare, nu e exclus sa mai vedem imagini de acest gen publicate de catre cercetatori.