Supernova. NASA publica un VIDEO UIMITOR cu Ramasitele unei Stele

Supernova. NASA a publicat un clip video uimitor cu ramasitele unei stele care a explodat cu foarte mult timp in urma, dar care inca sunt vizibile foarte usor.

Supernova. NASA a publicat un nou video uimitor cu ramasitele unei stele care a explodat cu aproape 340 de ani in urma, dar care inca nu a disparut in totalitate din universul din care facem parte. In clipul video de mai sus puteti vedea ceea ce NASA a inregistrat prin telescopul din observatorul Chandra, Cassiopeia A (Cas A) fiind subiectul principal al inregistrarii, adica exact ceea ce a ramas in urma unei supernova care a fost o foarte mare stea.

Supernova. Cei de la NASA au inregistrat prima imagine cu ramasitele stelei acum 20 de ani, insa acum s-au gandit a actualizeze informatiile petnru a vedea ce a mai ramas acolo dupa aceasta perioada. Nu prea multe s-au schimbat, o foarte mare adunare de gaze si ramasite stralucind in continuare foarte puternic in urma acestui eveniment de tip supernova, tehnologia evoluand atat de mult incat imaginea de acum este mult mai colorata.

Supernova. NASA publica un VIDEO UIMITOR cu Ramasitele unei Stele

Supernova. In cei 20 de ani, NASA a descoperit si faptul ca gazele din zona exterioara a formatiunii au temperaturi de pana la 20 de milioane de grade fahrenheit, in timp ce spre interior unele elemente au doar 20.000 de grade. Tot in partea exterioara a ceea ce a ramas din acasta supernova exista ramasite care calatoresc la viteze de pana la 11 milioane de mile pe ora, si desigur ca inca se raspandesc in univers unde de soc ale exploziei.

Supernova. Practic, desi au trecut peste 300 de ani de cand a avut loc evenimentul, universul inca resimte ceea ce s-a intamplat acolo, iar asta pentru ca vorbim despre un fenomen brutal. Nu se sti prea multe despre steaua care s-a transformat intr-o supernova, separat de faptul ca a fost foarte mare, insa NASA sustine ca printre ramasitele sale s-ar mai gasi silicon, sulf, calciu, sau chiar fier.

Supernova. Evenimentele de acest gen nu sunt foarte dese, dar si cand se intampla, pot fi observate fara probleme timp de sute si sute de ani.