Gaura Neagra: EXTRAORDINARA Descoperire Anuntata Omenirii

Gaura Neagra singularitate

Gaura neagra este o sursa de mistere infinite pentru oamenii de stiinta, iar pe masura ce acestia reusesc sa observe tot mai mult si mai bine obiectele de acest gen, ei descopera tot mai multe informatii despre ele. Conform unei descoperiri recente a oamenilor de stiinta, se pare ca teoriile de pana acum care spuneau ca o singularitate gravitationala poate exista doar intr-o gaura neagra nu s-ar mai aplica, si in realitate ele ar putea exista si in afara acestor obiecte.

Gaura neagra este unul dintre cele mai puternice si mai periculoase obiecte din univers, iar descoperirea si monitorizarea lor este extrem de dificila deoarece ele absord orice fel de lumina. In ciuda acestui lucru, oamenii de stiinta spun ca singularitatile gravitationale ar putea exista si in afara unei gauri negre, dar nu in universul nostru, ci in altele paralele, dar desigur ca deocamdata nimeni nu a putut obtine vreo dovada a acestui lucru.

Gaura Neagra: EXTRAORDINARA Descoperire Anuntata Omenirii

Gaura neagra ascunde aceste singularitati gravitationale in care normalul dispare, iar oamenii de stiinta sunt de parere ca aceste zone ein care fizica nu mai exista ar fi ascunse doar in obiecte de acest gen. Cercetatorii nu au putut descoperi vreo singularitate gravitationala dincolo de o gaura neagra, astfel ca ei acum sunt de parere ca acestea ar putea exista, dar numai in universuri paralele, desi realitatea este ca lipsa descoperirii vreuneia nu inseamna ca ele nu exista.

“Singularitățile goale fac ca relativitatea generală să-și piardă puterea predictivă. Dacă acest proces anume este singura modalitate de a încălca cenzura cosmică și găurile negre astrofizice nu suferă de aceasta, atunci aceasta oferă o modalitate de a demonstra că conjectura lui Penrose este adevărată în timpurile spațiale astrofizice. Este ceea ce putem învăța pe parcurs, ce informații putem obține, ce instrumente putem dezvolta. Călătoria va fi importantă, nu doar destinația.”

Gaura neagra ar fi un element de protectie pentru univers fara de distrugerea pe care ar putea-o produce o singularitate gravitationala, iar asta pentru ca regulile fizicii nu se aplica in interiorul ei, deci orice ar fi posibil. E improbabil ca oamenii de stiinta sa poata confirma, sau infirma, vreo singularitate gravitationala in afara unei gauri negre in vietile noastre, asa ca deocamdata aceasta noua teorie ramane una care ar trebui confirmata candva.

Gaura neagra ramane intre timp un obiect extrem de periculos din univers, dar care ar putea totusi sa ne protejeze de aceste singularitati gravitationale despre care nu stim prea multe.