Planeta Mercur: Descoperire INCREDIBILA cu Premiera Istorica

Planeta Mercur asteroid

Planeta Mercur este in centrul unei descoperiri incredibile care a surprins in totalitate cercetatorii, iar aici vorbim despre o noua premiera istorica inregistrata in sistemul nostru solar. Mai exact, oamenii de stiinta au descoperit recent ca planeta Mercur nu este cel mai apropiat obiect fata de soare, asa cum s-a crezut pentru multe decenii, ci in realitate exista ceva care ajunge la o distanta mai mica fata de suprafata stelei care ne asigura viata.

Planeta Mercur este prima dintre cele 8 planete care compun sistemul solar, sau 9 daca luati si Pluto in calcul ca planeta, ea fiind lovita constant de vanturile solare care au transformat-o intr-o roca pe care nu poate sustine viata. Planeta Mercur a fost considerata drept cel mai apropiat obiect in raport cu soarele, dar oamenii de stiinta au descoperit un asteroid care se apropie si mai mult de stea din cauza orbitei eliptice pe care o are in jurul sau, premiera istorica fiind impresionanta.

Planeta Mercur: Descoperire INCREDIBILA cu Premiera Istorica

Planeta Mercur se afla la o distanta de aproximativ 58 de milioane km fata de soare, in timp ce acest asteroid se afla la o distanta de doar 20 de milioane de km, el fiind practic la o treime din distanta dintre planeta si stea. Asteroidul are un diametru de 1 kilometru si desigur ca este complet ars de catre soare, ceva ce pentru planeta Mercur nu se observa pe chiar toate zonele sale, dar suprafata sa este constant lovita de vanturi soalre care ridica temperaturile la sute de grade Celsius.

“Înțelegerea populației de asteroizi din interiorul orbitei Pământului este importantă pentru a finaliza recensământul asteroizilor din apropierea Pământului, inclusiv a unora dintre cei mai probabili factori de impact asupra Pământului care se pot apropia de Pământ în timpul zilei și care nu pot fi ușor descoperiți în majoritatea sondajelor care observă noaptea, departe de la soare. Deși, pe baza unghiului său mare de înclinare de 32 de grade, este posibil ca 2027 PH27 să fie o cometă dispărută din sistemul solar exterior care s-a aventurat prea aproape de una dintre planete pe măsură ce drumul călătoriei sale a adus-o în apropiere de interiorul Sistem solar”

Planeta Mercur se afla la o distanta mare de Pamant, astfel ca de aceea a si fost greu de descoperit acest asteroid dupa decenii de observatii ale soarelui, si nu e exclus sa nu fie singurul care se interpune intre noi si stea. Oamenii de stiinta inca nu au stabilit un nume pentru acest asteroid, el avand doar un cod de identificare, astfel ca il vor monitoriza indeaproape impreuna cu planeta Mercur pentru a vedea exact ce fel de traiectorie are el in jurul stelei.

Planeta Mercur este in centrul unei misiuni care va aduce in orbita sa o nava spatiala cu denumirea BepiColombo, aceasta avand menirea de a dezvalui pentru intreaga lume noi secrete ale corpului cosmic.