Planeta Mercur: INCREDIBIL Anunt, ce au Descoperit Cercetatorii

Planeta Mercur fier

Planeta Mercur a avut de-a lungul anilor foarte putine descoperiri importante facute de catre cercetatori, insa o incredibila descoperire recenta vine sa explice un foarte mare mister legat de corpul cosmic. Mai exact, oamenii de stiinta au reusit sa explice de ce planeta Mercur are un nucleu plin de fier, dar si ce se intampla cu al sau camp magnetic, totul fiind posibil intr-un final dupa foarte multi ani in care nu s-au stiut prea multe despre interiorul planetei.

Planeta Mercur are un nucleu plin de fier, iar oamenii de stiinta au avut nevoie de foarte multe decenii pentru a explica de ce s-a intamplat acest lucru, iar acum ne spun ca soarele este motivul prezentei acestui element acolo. Conform oamenilor de stiinta, campul magnetic foarte puternic pe care soarele l-a avut in perioada imediata formarii a influentat si felul in care planeta Mercur s-a format, plus cantitatea mare de fier care exista in nucleul ei.

Planeta Mercur: INCREDIBIL Anunt cu o Descoperire Importanta

Planeta Mercur are un nucleu al carui masa este compusa in proportie de cam 75% din metale, restul de 25% ramas fiind compus din materiale silicate dure, iar aceasta combinatie a fost un mare mister pana recent. Pamantul si Venus au nuclee in care metalele reprezinta doar o treime din compozitie, insa planeta Mercur are de peste 2 ori mai mult metal in nucleul sau, iar acum stim ca soarele este principalul motiv pentru aceasta diferenta foarte mare.

“Mercurul are un miez metalic care reprezintă aproximativ 3/4 din masa sa, restul de 1/4 fiind o coajă de silicat stâncos. Miezul Pământului și al lui Venus posedă un miez metalic de doar 1/3 din masa lor, restul fiind rocă. Marte are un miez meschin care cuprinde doar 1/4 din masa sa. La începutul formării sistemului solar, un disc tulbure de gaz și praf a înconjurat Soarele și planetele, servind drept conductă pentru câmpul magnetic al Soarelui. Puterea câmpului magnetic a scăzut pe măsură ce s-a îndepărtat mai mult de Soare. Mercurul s-a format în locația principală – aproape de locul în care câmpul magnetic al Soarelui era cel mai puternic, explicând astfel miezul său mare de fier.”

Planeta Mercur a adunat foarte mult metal in nucleul sau pentru ca se afla atat de aproape de soare, sursa acestor elemente, iar pe masura ce ne indepartam de stea, procentul metalelor din nucleele planetelor scade. Spre deosebire de planeta Mercur, Marte are in masa nucleului sau metale care reprezinta doar un sfert din masa totala, deci vedem diferente foarte mari intre planete, iar totul in baza distantei foarte mari in raport cu soarele din centrul sistemului solar.

Planeta Mercur nu a avut facuta foarte usor aceasta descoperire extrem de importanta, insa asa aflam incetul, cu incetul, de ce exista o disproportionalitate atat de mare intre elementele din nucleul sau.