CEC Bank: Anunt Oficial de ATENTIONARE a Clientilor din Toata Romania

CEC Bank Anunt Oficial ATENTIONARE Clientilor Toata Romania

CEC Bank, principala institutie financiara din Romania cu un numar foarte mare de clienti in toata tara, a decis sa emita un anunt oficial de atentionare pentru clientii din toata tara, iar asta pentru ca vorbim despre informari cu privire la modalitatile in care ne putem proteja impotriva fraudelor bancare.

CEC Bank explica mai jos ceea ce ar trebui sa stim in legatura cu aceste tipuri de probleme, iar asta deoarece nu foarte multa lume stie cum sa identifice o frauda, sau cum sa se protejeze impotriva ei, asa ca e foarte important sa ne uitam cu atentie la informatiile care ne sunt puse in fata acum.

Cum identifici o tentativă de fraudă

Pentru protecția clienților în mediul online, CEC Bank folosește instrumente care ajuta la identificarea cât mai rapidă a tentativelor de fraudă și acționează pentru eliminarea rapidă a paginilor web false care sunt create cu scopul de a induce în eroare clienții Băncii.

Te rugăm să ni te alături și să ne semnalezi orice mesaj care ți se pare suspect pe adresa integritate@cec.ro urmând instrucțiunile de mai jos.

Cum sa te protejezi

Nu da curs mesajelor suspecte, indiferent de forma sub care le primești. Vezi mai jos detalii la care să fii atent pentru a te feri de capcane. Îți reamintim că banca nu te va contacta niciodată pentru a-ți cere să confirmi useri și parole. În schimb, îți vom cere date personale pentru a-ți confirma identitatea atunci când ne contactezi tu.

Atenție la emailuri: și mesaje:

Verifică expeditorul – vei descoperi că adresele de email doar seamană și nu sunt cele oficiale. Fii atent la greșeli de redactare frecvente în cazul phishing-ului

Atenție la atașamente:

Evită să accesezi link-uri sau atașamente din e-mail-uri suspeccte. Folosește o soluție de securitate (antivirus) actualizată

Ai primit un mesaj fraudulos pe Whatsapp sau pe un cont Social Media?

Contul de Social Media care te-a abordat conține elemente de mai jos:

  • Îi lipsește un semn de verificare (de exemplu, nu există logo-ul CEC Bank) sau o imagine de profil neadecvată și o imagine de fundal.
  • Încearcă să continue comunicarea printr-un canal criptat, cum ar fi WhatsApp.
  • Este destul de nou.
  • Oferă servicii care nu se află în oferta CEC Bank, nebancare.

Te rugăm să raportezi contul de social media/destinația postării (URL) sau numărul de telefon la integritate@cec.ro sau contul/postarea direct pe canalul nostru de socializare.