Magnetic Sports Soccer review

Multumita celor de la Revo Solutions, developerii jocurilor Skies of Glory si F.A.S.T., am avut ocazia sa testez un joculet foarte interesant si disctractiv denumit Magnetic Sports Soccer. Stiu ca multi dintre voi isi aduc aminte de bucatile alea de lemn pe care aveti fixate fie niste cuie fie niste tablite cu arcuri sub forma a 2 echipe de fotbal si trageati de arc ca sa loviti mingea si sa dati gol? Ei bine, exact acelasi lucru se intampla si in Magnetic Sports Soccer, doar ca la un nivel mult mai avansat. Practic aveti un mini teren de fotbal in care aveti fixate 2 echipe de cate 6+1 jucatori imobili si o minge. Jucatorii sunt fixati pe plansa cu ajutorul unui “arc” virtual, avand in jurul lor ceva asemanator unei gropie in care mingea se fixeaza inainte de a fi lovita, iar pentru a o lovi trebuie sa faceti swipe peste jucatorul care are mingea, in momentul swipe-ului va aparea o bara gradata care va arata intensitatea loviturii. Jocul are o optiune pentru single player din cate va puteti alege fie Quick Game fie Challenge pentru a juca contra calculatorului(jn modul Challenge trebuie sa invingeti echipa pentru a trece la urmatorul meci) plus o optiune de statistici unde va afiseaza datele despre goluri incasate, goluri marcate, etc, dar care in momentul inchiderii aplicatiei se reseteaza. In meniul telefonului aveti deasemenea optiunea Multiplayer care va permite sa jucati in retea prin Bluetooth ori WiFi.

Legat de controlul jocului, aveti control asupra jucatorilor doar cand mingea se afla in posesia lor, exceptie facand portarul care poate fi controlat doar cand mingea se afla la adversar, insa numai pana in momentul sutului ceea ce e cam enervant pentru ca uneori aveti foarte putin timp pentru a va pozitiona portarul. Odata ajunsa mingea la jucator, selectati jucatorul si faceti swipe fara a ridica degetul de pe ecran, in functie de intensitatea sutului mingea voastra fie se va lovi de marginile tablei fie va iesi in out. Exista totodata o optiune “tilt” care cutremura masa de joc si arunca mingea din posesia celui are o are, insa nu am reusit sa-mi dau seama daca este un feature care poate fi facut de player sau e automat. Dar e foarte enervant, mai ales cand ai mingea la jucatorul din fata portii.

Pe partea de grafica, joculetul arata destul de bine, exista 3 arene diferite in care puteti desfasura meciurile, avand totodata posibilitatea de a selecta una dintre cele 3 camere : cea care urmareste mingea, cea care ofera o vedere panoramica asupra stadionului si cea care va arata terenul din spatele portii voastre.

In functie de cate goluri marcati veti primi achievment-uri, jocul avand optiunea de a vi le uploada si afisa in cadrul site-ului OpenFeint.com cat si sa vi le trimita prietenilor vostri pe Facebook.

Jocul este foarte entertaining, mie mi-a placut foarte mult si la pretul care il are e un best buy sigur si sa nu uitam ca in spatele sau sta o echipa de romani, asa ca vi-l recomand cu mare caldura.

Jocul poate fi downloadat in US AppStore pentru 0.99$ de aici si pentur 0.79€ de aici. Preturile acestea sunt promotionale asa ca luati-o cat mai aveti timp.